فعالیت ۲۵۰ رسانه علیه نظام در جهان/«صدا و سیما» تریبون نظام جمهوری اسلامی است

آینه دار با بیان اینکه بیش از ۲۵۰ شبکه رادیو و تلویزیونی علیه این نظام مقدس کارمی کنند، گفت: در شرایط کنونی تنها صداوسیما در مقابل هجمه های فرهنگی ایستاده و پشتیبانی درستی تا قبل از دولت سیزدهم از رسانه ملی نشده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، علیرضا آینه دار امروز (۲۵ مهر) در شورای اداری شهرستان بشرویه اظهار کرد: بیش از ۲۵۰ شبکه رادیو و تلویزیونی علیه این نظام مقدس کار می کنند.

 

مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی با بیان اینکه بیش از ۲۰ دستگاه فرهنگی داریم، ادامه داد: اما در شرایط کنونی تنها صداوسیما در مقابل هجمه های فرهنگی ایستاده و پشتیبانی درستی تا قبل از این دولت از رسانه ملی نشده است.

 

وی در ادامه تاکید کرد: ابرتهاجم فرهنگی را با دست خالی و هیچ گونه پشتیبانی سپری می کنیم و به دنبال آرایش جدید فرهنگی جهت مقابله با این تهاجم ها هستیم.

 

مدیرکل صداوسیمای خراسان جنوبی خواستار کمک به رسانه در حوزه های مختلف شد و افزود: رسانه نیاز به تغذیه و پشتیبانی دارد و می تواند تاثیر خوبی بگذارد؛ امیدواریم بیش از گذشته مورد حمایت و پشتیبانی همه نهادهای فرهنگی و دولت قرار گیرد.

 

آینه دار با بیان اینکه صدا و سیما تریبون نظام جمهوری اسلامی است، گفت: رسانه در این وضعیت مورد حملات بسیار دشمن است و ما باید مواظب باشیم که مورد هدف دشمن قرار نگیریم و این بار نیز تیر دشمن به سنگ خواهد خورد چرا که حافظ این نظام مقدس شهدا هستند.

 

 

کد خبر 1224292

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha