حضور بیش از ۲۵۰ نفر از دبیران کانون مهدوی دانشگاه های کشور در یزد

کریمی از حضور بیش از ۲۵۰ نفر از دبیران کانون مهدوی دانشگاه های کشور در دانشگاه یزد خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، محمدعلی کریمی، مدیرعامل مجمع راهبردی اندیشه مهدویت در نشست خبری برگزاری همایش « دبیران کانون های مهدویت دانشگاه های سراسر کشور» به میزبانی دانشگاه یزد گفت: در بیانیه گام دوم، حضرت آقا آرمان انقلاب اسلامی را ارائه می کنند و می فرمایند جامعه و جوانان، خود را برای تحقق این آرمان ها آماده کنند.

 

وی افزود:  احساس می شد جامعه دانشگاهی ما به تبیین این مفهوم نیاز داشتند که بهترین اقدام نیز فعال شدن کانون های مهدویت در این راستا و شناخت اولیه توسط آنها بود.

 

کریمی بیان کرد: انقلاب اسلامی نقطه عطفی در مسیر تمدن سازی اسلامی است و نسبت بسیار خوبی در این زمینه نیز وجود دارد که در این اجلاس این زمینه تبیین می شود.

 

وی افزود: دبیرخانه این همایش مدت چهارماه گذشته تشکیل شده است و برای اولین بار در سطح کشور اجتماع کاملی از دبیران کانون های مهدویت کشور را در استان داریم.

 

مدیرعامل مجمع راهبردی اندیشه مهدویت ادامه داد: در این همایش 250 کانون مهدویت از 250 دانشگاه کشور به همایش دعوت شده اند.

 

کریمی گفت: استان پناهیان، صدیقی، دکتر زاهدی، کلانتری معاون وزیر، کرمی از دفتر نهاد رهبری از جمله میهمانان این همایش هستند.

 

وی افزود: استفاده از ظرفیت دارالعباده بودن یزد و فعالیت های ویژه استان در این زمینه از اصلی ترین دلایل انتخاب استان یزد به عنوان میزبانی این همایش بود.

 

مدیرعامل مجمع راهبردی اندیشه مهدویت ادامه داد: 9 نفر از نخبگان کشورهای درگیر موضوع مقاومت

برپایی میزگرد بین المللی نیز در این همایش حضور خواهند داشت.

 

کریمی گفت: به وجود آمدن شبکه فعالان مهدوی و حرکت و جهاد تبیین به عنوان دو دستاورد این همایش است که در استان و کشور نیز امیدواریم شاهد این اهداف باشیم.

 

وی بیان کرد: الان بیش از 500 کانون فعال مهدوی در سطح دانشگاه های کشور داریم که نشان از رشد در زمینه فعالیت های مهدوی است.

کد خبر 1224409

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha