امروز تنها داشته و سرمایه دشمن، برخورد با انقلاب اسلامی است

اکبری با اشاره قدرت گرفتن انقلاب اسلامی در جهان و تلاش استکبار برای ضربه به آن گفت: امروز تنها داشته و سرمایه دشمن، برخورد با انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، حسین اکبری معاون فرهنگی سپاه قدس کشور در مراسم افتتاحیه همایش دبیران کانون های مهدویت دانشگاه های  کشور در دانشگاه یزد گفت: امروز دشمنان از قدرت گرفتن انقلاب اسلامی در جهان می ترسند و از هر حربه ای استفاده می کنند تا بتوانند به این انقلاب ضربه بزنند.

وی افزود: امروز ما به دنبال استقلال مردم جهان هستیم تا از سلطه استکبار بر آنها جلوگیری کنیم و حرف ما نیز استقلال کشورهایی همچون عراق، فلستین و کشورهای مقاومت است و ما به دنبال استقلال، پیشرفته بودن، امن بودن، مترقی بودن کشورهایی مانند عراق و مردم آن هستیم ولی آمریکاییها می خواهند که ثروت این کشورها را به غارت ببرند.

 

معاون فرهنگی سپاه قدس کشور ادامه داد: آمریکاییها می خواهند کشورهایی همچون عراق ناامن باشند تا بتوانند آنها را غارت کنند.

 

اکبری ادامه داد: افق آینده ما در حوزه های مختلف استفاده از داشته ها و سرمایه ها در جهت استقلال و قدرتمندشدن است و باید از ابزارها و ظرفیت هایی که داریم استفاده کنیم.

 

وی گفت: ما به مردم دنیا کمک می کنیم تا استقلال پیدا کنند و به کسی متکی نباشند که این منفعتی برای همه مردم جهان، اسلام، مستضعفین و ضد استکبار است.

 

معاون فرهنگی سپاه قدس کشور بیان کرد: ژئوپولوتیک عاشورا تا اربعین و ظهور در بستر اربعین حسینی به عنوان گام موثری است که قبل و بعد ما را از ابتدای اسلام تا ظهور به هم وصل می کند.

 

اکبری بیان کرد: امروز قدرت سلطه استکبار به جهان اسلام در حال پایان یافتن است و به اذعان خودشان در حال افول هستند و از درون نیز از هم پاشیده شده اند.

 

معاون فرهنگی سپاه قدس کشور بیان کرد: جهان اسلام به عنوان متغیر بین دو ابر قدرت با سرمایه های خود می تواند قدرتی برای ود باشد که اگر ارزش های اسلامی ارائه شود و وحدت مسلمانان در جهت تمدن اسلامی و مقدمه سازی ظهور صورت گیرد .

 

وی ادامه داد: جهان اسلام می تواند به عنوان قطب سوم و بازیگر مهم در جهان باشد و امروز جتی به جایی رسیده ایم که روسیه و چین هم به کمک های ما فکر می کنند و می دانند که قدرت ما تاثیرگذاری زیادی در سطح جهان پیدا کرده است.

 

اکبری گفت: امروز دشمن تنها داشته و سرمایه اش برخورد با انقلاب اسلامی و استفاده از تمامی ابزارهای خود است تا بتواند انقلاب اسلامی را تحت تاثیر قرار دهد.

 

وی افزود: امروز دشمن می داند که انقلاب اسلامی اقتدار و پایه های محکمی دارد و به دنبال بهره برداری تبلیغاتی است و سعی کرده از موضوع واکنش با ما برخورد کند زیرا می خواهد با ما مقابله کند و می دانند امروز ایران اسلامی همپیمانان بزرگی در جهان پیدا کرده است.

 

معاون فرهنگی سپاه قدس کشور ادامه داد: امروز دشمن می داند که مردم ما به قرآن حساسیت دارند و در خصوص چادر نیز غیرت سنتی و دینی دارند و حتی می داند که با آتش زدن مساجد نمی تواند براندازی حکومت را دنبال کند اما با این اقدامات می خواهد به جهانیان القا کند که اسلام ناب جوابگوی امروز نیست و اسلام نمی تواند در جهان خود را ارائه کند.

 

وی ادامه داد: سه اقدام مهمی که امروز باید در جمهوری اسلامی دنبال کنیم شامل امنیت، تربیت و رفاه است که در بخش اول و امنیت به خوبی پیش رفته ایم و در قدرت دفاع و بازدارندگی به خوبی عمل کرده ایم ولی در حوزه دوم و تربیت ضعیف عمل کرده ایم.

 

وی بیان کرد: ما امروز در حوزه تربیت و در حوزه بینشی خوب عمل نکرد ایم و اگر می خواهیم نظام آموزشیمان انسان تراز مهدویت و اسلامی تربیت کنیم باید در آموزش و پرورش خود تجدید نظر کنیم.

 

اکبری همچنین با اشاره به تلاش دشمنان برای عدم رفاه در جامعه گفت: امروز دشمن تمام تلاش خود را دارد تا دولت نتواند رفاه را در جامعه گسترش دهد و ما باید در مقابل آنها با برنام هریزی ایستادگی کنیم.

 

کد خبر 1224832

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha