مرزهای خراسان جنوبی نفوذناپذیر است

سردار گودرزی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی دغدغه ای نسبت به خراسان جنوبی ندارد، گفت: مرزهای خراسان جنوبی نفوذناپذیر است و با وجود نیروها و مردم متدین در این استان هیچ مشکلی در این استان وجود ندارد و نظم به معنای واقعی در این استان پیاده شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، سردار احمدعلی گودرزی صبح امروز سه شنبه (۲۶ مهر) در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: خراسان جنوبی یک استان شهیدپرور و ولایت مدار است و در این حفظ ارزش های ولایتی در اولویت قرار دارد.

 

فرمانده مرزبانی ناجا در ادامه بیان کرد: وجود روحانیت در این استان مایه خیر و برکتی است و سبب شده تا خراسان جنوبی یک استان امن از نظر تحلیل نظامی شناخته شود و نشان می دهد که مجموعه انتظامی کشور و مجموعه های فرهنگی استان در زمینه تولید امنیت پایدار نقش خوبی را ایفا کرده اند.

 

وی با بیان اینکه مجموعه مرزبانی در یکم تیر ۱۳۹۸ ساختارش تغییر یافت، افزود: این مجموعه ارتقا پیدا کرد و اکنون در ۱۶ استان مجموعه مرزبانی مستقر است و بعد از چین و روسیه ما بیشترین همسایه را در اطراف خود داریم و ۹۷ درصد از مرزهای کشور در اختیار نیروهای مرزبانی قرار دارد.

 

سردار گودرزی با اشاره به اربعین حسینی گفت: هر چند اتفاقات اخیر، ماموریت سنگین اربعین حسینی را به کام مرزبانان تلخ کرد اما امسال مجموعه مرزبانی دیپلماسی قوی با کشور عراق داشت و ۵۳ جلسه با کلانتری های عراقی و فرماندهان مرزبانی برگزار کردیم.

 

فرمانده مرزبانی ناجا ادامه داد: قریب به سه میلیون و ۷۰۰ هزار زائر از مرزهای ایران جهت شرکت در اربعین حسینی عبور کردند و مقام معظم رهبری در این زمینه قدردانی داشتند.

 

وی با بیان اینکه انسجام نیروهای امنیتی با مردم افزایش یافته است، افزود: مرزهای ایران اسلامی از وضعیت پایدار و امنیت خوبی برخوردار است و در جهت اغتشاشات اخیر یک گروه هفت نفره از معاند را توانستیم در ۳۱ شهریور با سلاح های انتحاری و مواد منفجره با کمک مردم دستگیر کنیم.

 

سردار گودرزی با اشاره به اینکه نظام جمهوری اسلامی دغدغه ای نسبت به خراسان جنوبی ندارد، گفت:مرزهای خراسان جنوبی نفوذناپذیر است و با وجود نیروها و مردم متدین در این استان هیچ مشکلی در این استان وجود ندارد و نظم به معنای واقعی در این استان پیاده شده است.

 

 

کد خبر 1224440

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha