مسابقه دوچرخه سواری ویژه نوجوانان کانون امام حسن مجتبی(ع) نهبندان برگزار شد

مدیرکانون امام حسن مجتبی(ع) نهبندان گفت: به بهانه هفته تربیت بدنی یک دوره مسابقه دوچرخه سواری ویژه نوجوانان کانون فرهنگی هنری امام حسن مجتبی(ع) برگزار شد.

ابراهیم رحیمی‌رومه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خراسان جنوبی اظهار کرد: به مناسبت هفته تربیت بدنی مسابقه دوچرخه سواری ویژه نوجوانان کانون فرهنگی هنری امام حسن مجتبی(ع) در سه رده سنی برگزار شد.

 

رحیمی رومه گفت: با توجه به بازگشایی مدارس و استفاده نوجوانان از دوچرخه با حضور فرمانده پلیس راهور در کانون امام حسن مجتبی(ع) قوانین راهنمایی و رانندگی برای دوچرخه سواران تشریح شد.

 

وی با بیان اینکه نوجوانان کانون فرهنگی هنری امام حسن مجتبی(ع) با الزامات و باید‌ها و نباید‌های دوچرخه‌سواری آشنا شدند، افزود: این مسابقه با حضور ۷۰ شرکت کننده برگزار شد.

  

مدیر کانون فرهنگی هنری امام حسن مجتبی(ع) به علاقمندی نوجوانان در خصوص استفاده از دوچرخه و آمار رو به افزایش تردد با آن در معابر و خیابان‌های نهبندان با توجه به نبود وسایل نقلیه عمومی اشاره کرد و افزود: این روز‌ها استفاده از دوچرخه به جای وسیله نقلیه شخصی افزایش یافته، اما نکته قابل توجه این است که متأسفانه دوچرخه‌سواران احساس خطر نمی‌کنند و خود را در معرض برخورد، تصادف و حوادث ترافیکی ندیده و قوانین و مقررات را کمتر رعایت می‌کنند.

 

در پایان این دوره، اسامی نفرات برتر به شرح زیر اعلام شد؛

در رده سنی کلاسی اول تا چهارم:

نفر اول: علی ابراهیمی نسب

نفر دوم: علیرضا اردونی

نفر سوم: امیرعلی جوندی

 

در رده سنی کلاسی پنجم و ششم:

نفر اول: امیرعلی صحرانورد

نفر دوم: مهدی جهانی

نفر سوم: یحیی حسن زاده

 

در رده سنی کلاس هفتم تا نهم:

نفر اول: ابوالفضل کارگر

نفر دوم: مجتبی ذوالفقاری

نفر سوم: علی محسن زاده

 

 

 

 

کد خبر 1224764

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha