برگزاری برنامه های شهر من - شهر نماز در استان کرمانشاه

کرمیان،گفت: به منظور توسعه و ترویج فرهنگ نماز خصوصا در بخش آموزش کارگاه های (شهر من - شهر نماز) در شهرستان های استان برگزار خواهد شد.

محسن کرمیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه با اشاره به اینکه برای چهارمین بار کرمانشاه شهر نماز می شود،گفت:این دوره از کارگاه ها که در آبان ماه از شهرستان قصرشیرین آغاز می شود، تا پایان سال در اکثر شهرستان های استان برگزار می شود.

 

رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه ،افزود: پیامبر اسلام(ص) فرمودند «نماز معراج و نور مؤمن و پایه و ستون دین شماست»،لذا اقامه نماز و به‌خصوص نماز جماعت موجب رستگاری و طی کردن سیر تکاملی انسان می‌شود.

 

وی خاطر نشان کرد:نماز راز و نیاز با حضرت احدیت و مناجات با حضرت صمدیت است. نماز مظهر پیوند و ارتباط انسان‌ها با حضرت معبود و خالق سبحان است. 

 

کرمیان تصریح کرد: کارگاه های شهر نماز با دعوت از استاد برجسته کشور، مهدی فاضلی چند سالی است که در سراسر کشور برگزار می شودو در استان کرمانشاه در شهرستان های سرپل ذهاب(دو دوره)، شهر کرمانشاه(دو دوره)، هرسین و اسلام آباد غرب ، هر کدام یک دوره در سال های گذشته اجرا شده و در شهرستان قصرشیرین هم در روزهای آتی اجرا خواهد شد.

 

 

کد خبر 1224913

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha