تمرکز جدی بر مقابله با قاچاق کالا یک ضرورت است

حسینی پور برلزوم برخورد جدی با قاچاق کالا با هدف تنظیم بازار در استان تاکید کرد و گفت: نباید اجازه دهیم قاچاق در استان جولان دهد این موضوع میسر نمی‌شود مگر اینکه تمامی دستگاه‌ها پای کار باشند و برخورد با هرگونه جرائم جدی باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، سید محمود حسینی‌پور شامگاه امروز(۲۷مهر) در جلسه کمسیون هماهنگی مبارزه با قاچاق کالا و ارز که در استانداری مازندران برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به شرایط اقتصادی، موضوع کالا و ارز از اهمیت بالایی برخوردار است و همواره باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

 

استاندار مازندران با بیان اینکه با نظام‌مند شدن توزیع آرد و راه‌اندازی دستگاه پوز، اتفاقات خوبی در این حوزه رقم خورد اما همچنان گزارش تخلف داریم، افزود: به دلیل استراتژیک بودن این کالا این موضوع باید با دقت بررسی شود و توزیع آن در روستاها باید مدیریت شود؛ نظارت مدیران ذیربط در این مورد مهم است.

 

وی به قاچاق چوب اشاره کرد و گفت: به دنبال این هستیم جرائم چوب را از حوزه تعزیرات خارج کرده و به سمت جرائم ببریم چرا این موضوع اقدامی بر علیه محیط زیست استان است و باید با سوداگران چوب برخورد و اقدامات بازدارنده صورت گیرد.

 

حسینی‌پور ادامه داد: اقدامات قاطع در مورد قاچاق چوب جنگل داریم و هر گونه تخلف در این زمینه غیر قابل گذشت خواهد بود.

 

وی به موضوع سوخت کشاورزان اشاره کرد و مدیریت این موضوع را در استان الزامی دانست و افزود: مشکل سوخت کشاورزان استان باید به صورت جدی حل شود.

 

حسینی‌پور با بیان اینکه تمامی انبارهای کالا در استان باید شناسنامه دار شوند، افزود: هوشمند سازی چرخه کالا از الزامات استان است و باید مورد توجه قرار گیرد.

 

وی افزود: می‌طلبد دستگاه‌های مربوطه نسبت به هوشمندسازی کالا پای کار باشند و باید در پیش‌بینی‌ها و پیش‌گیری ها شاهد اقدام مناسب باشیم.

 

حسینی‌پور فعال کردن بنادر استان را از برنامه‌های آتی استان عنوان کرد و پیشگیری از قاچاق کالا و ارز را پیش زمینه تحقق این هدف عنوان کرد.

 

استاندار مازندران نباید اجازه دهیم قاچاق در استان جولان دهد این موضوع میسر نمی‌شود مگر اینکه تمامی دستگاه‌ها پای کار باشند و برخورد با هرگونه جرائم جدی باشد و این موضوع در سلامت بازار نیز تأثیرگذار است.

کد خبر 1225034

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha