هوشیاری نسبت به توطئه های دشمنان همواره مورد تاکید است

آیت الله خاتمی افزود: هوشیاری نسبت به توطئه های دشمن همواره مورد تاکید است ، رهبری فرمودند مواظب باشید دشمن از این فضا علیه هویت و موجودیت نظام و انقلاب شما استفاده نکند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، آیت الله علی خاتمی امروز در خطبه های نماز جمعه با اشاره به اینکه رهبری بارها فرمودند در زمان حاضر در جنگ نرم دشمن به سر می بریم، ا‌ظهار کرد: شکست مذبوحانه دشمن در هشت سال دفاع مقدس جنگ نرم را رقم زد. 

 


امام جمعه زنجان ادامه داد: در جنگ نرم، میدان، میدان جهاد است؛ جهاد نرم به تبیین نیاز دارد و در این خصوص رهبری فرمودند یکی از بسترهای جبهه انقلاب در جنگ نرم، روشنگری در نمازهای جمعه است.

 


خطیب جمعه زنجان بر ضرورت بیان مطلب به زبان ساده برای درک همه سطوح فکری و علمی تاکید کرد و افزود : بنا بر فرموده رهبری جنگ نرم خطرناک تر از جنگ سخت دشمن است به این دلیل که در جنگ سخت، جسم ها به خاک می افتد اما در جنگ نرم و در صورت غلبه دشمن، جسم ها سالم می مانند اما روح ها به قعر جهنم می روند.

 


نماینده ولی فقیه در استان با یادآوری اینکه جنگ نرم، هوشیاری و  اهمیت بیشتری نیاز دارد، گفت: جنگ نرم بسیار دشوار بوده، چرا که برای مقاومت در این بخش باید، حیله و نقشه دشمن را شناخت.

 


به گفته امام جمعه زنجان، قدرت تبلیغاتی دشمن از بمب، سخت و خطرناک تر است، آنها با جنجال و حرفهای خلاف واقع و دروغ سعی می کنند فضای جامعه را دگرگون کنند امروز هزاران دروغ پردازی و بزرگنمایی از مشکلات توپخانه دشمن به سمت این ملت مشغول شلیک است.

 


آیت الله خاتمی افزود: هوشیاری نسبت به توطئه های دشمن همواره مورد تاکید است ، رهبری فرمودند مواظب باشید دشمن از این فضا علیه هویت و موجودیت نظام و انقلاب شما استفاده نکند.

 


امام جمعه زنجان افزود: فردی که از وضعیت موجود گلایه دارد، دست به آتش سوزی اماکنی نظیر مسجد و قرآن و پرچم مقدس  کشور نمی زند.

 

 
وی خاطرنشان کرد: طی این مدت توسط  نهادهای امنیتی تعداد زیادی اسلحه کشف و حتی توطئه های زیادی روشن شد عده ای در یکجا جمع شده و بجای ارائه مطالبات خود فقط شعار سر می دهند.

 


امام جمعه زنجان ادامه داد : جنایاتی که در آمریکا و یا فرانسه رخ می دهد، هیچکدام آنها توسط همین شبکه های تبلیغاتی دشمن منعکس نمی شود در این میان فوت دختری در ایران همه را متاثر کرد و حتی مسوولان کشوری تسلیت گفتند اما رییس جمهور آمریکا ابراز دلسوزی می کند.

 


وی با تاکید بر اینکه رهبری حوزه های فرهنگی، دانشگاه و حوزه های علمیه را مهم عنوان کردند، ادامه داد: مقدمه دانشگاه مدارس بوده و افسران جبهه نرم دانشجو، استاد، طلبه، معلمان و دبیران هستند که باید بیش از گذشته هوشیار باشند.

کد خبر 1225328

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha