مردم همیشه حافظ انقلاب و نظام اسلامی بوده و هستند

امام جمعه شهرستان قرچک گفت: مردم همیشه حافظ انقلاب و نظام اسلامی بوده و هستند و این انقلاب به برکت خون هزاران شهید به دست آمده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرستان های استان تهران، حجت الاسلام «حجت الله اسماعیلی» امام جمعه شهرستان قرچک در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به اینکه امروز ملت با بصیرت ایران اسلامی با رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، ابعاد مختلف فتنه را شناخته اند اظهار کرد: امروز فرق بین معترض و معاند به خوبی درک می‌شود و ملت گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب می‌باشند.

 

وی  با تاکید بر حراست مردم از انقلاب اسلامی گفت: این انقلاب به برکت خون هزاران شهید به دست آمده و مردم از آن حفاظت خواهند کرد.

 

حجت الاسلام اسماعیلی با بیان اینکه یکی از مهمترین مسائلی که باید به آن توجه داشت، لزوم عمل به جهاد تبیین مد نظر رهبر معظم انقلاب است و برای تحقق اهداف آن همه افراد باید پای کار باشند، افزود: امروز وارد شدن به عرصه جهاد اکبر جهاد تبیین، تکلیفی الهی است که همه باید به آن عمل کنند.

 

خطیب نماز جمعه قرچک  تصریح کرد: اگر همه ما در خدمت‌رسانی و نوکری برای نسل جوان و آینده ساز کشور وارد میدان شویم و همچون یک افسر آگاه، در میدان جهاد تبیین حضور پیدا کنیم، دشمن هرگز نمی‌تواند به اهداف شوم خود در منحرف کردن جوانان دست پیدا کند.

 

وی با اشاره به اینکه مدارس جایگاه ویژه ای در تعلیم و تربیت دارند، گفت: مدارس و دانشگاه‌ها از جایگاه ویژه‌ای در ایران اسلامی برخوردارند و امروز همه موظفند تا به وضعیت مدارس و دانشگاه‌ها رسیدگی کرده و رفع مشکلات این اماکن را در دستور کار خود قرار دهند.

کد خبر 1225332

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha