آزادی مورد نظر غربی ها دروغی بیش نیست

آیت الله حسینی ضمن تاکید بر اینکه آزادی مورد نظر غربی ها دروغی بیش نیست و دموکراسی در این کشورها وجود ندارد، گفت: اگر کسی بر علیه هلوکاست حرفی بزند با او برخورد می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، آیت الله «سید نصیر حسینی» ظهر امروز (۲۹ مهر ماه) در خطبه های نماز جمعه یاسوج ضمن توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و دوری از گناه و معصیت، اظهار کرد: امام علی علیه السلام در سفارش خود به امام حسین علیه السلام می فرماید «ای فرزندم، شرفی بالاتر از اسلام نیست»، اسلام تبعیت از فرمان خدا و تسلیم اوامر الهی بودن و این بالاترین شرف است.

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج گفت: ایمان به خدای یکتا، انبیا و اولیای الهی و تسلیم در مقابل فرمان الهی شرف محسوب می شوند.

 

وی ادامه داد: همان طور که ایمان به اسلام، قرآن و پیامبر خاتم شرف محسوب می شود، عمل به دستورات خداوند، نماز، روزه، حجاب و ترک گناه و حرام کردن شرف است.

 

آیت الله حسینی با اشاره به اینکه هرچه انسان بیشتر عبادت داشته باشد، به شرافت انسانی و الهی نزدیک تر می شود، افزود: انسان اگر بیشتر از گناه پرهیز کند، به شرافت نزدیک تر می شود

 

امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: این گونه نیست که انسان با بی حجابی، بی حیایی و پشت کردن به دستورات الهی به شرافت برسد.

 

وی ضمن تاکید بر اینکه کسی نمی تواند عالم قبر، برزخ و قیامت را انکار کند، یادآور شد: اگر انسان اهل ایمان و اسلام نباشد، در همان مرحله حیوانی و پستی باقی می ماند.

 

آیت الله حسینی ابراز داشت: کرامت انسانی همان تقوا است و اگر انسانی کریم باشد باتقواترین انسان است، زیرا تقوا انسان را به کرامت می رساند.

 

خطیب جمعه یاسوج با بیان اینکه تقوا رعایت فرامین الهی بوده و خداوند نیازی به نماز، روزه، خمس، زکات، حجاب و ... ما ندارد، اظهار کرد: اگر همه عالم کافر شوند، ذره‌ای از کبریایی عظمت، قدرت و هیبط خداوند کم نمی شود.

 

وی با اشاره به اینکه تقوا و پرهیزگاری بهترین پناهگاه برای دوری از گناه و معصیت است، زیرا دنیا پر از خطر و بلا است، گفت: خداوند راه توبه را برای انسان خطاکار باز کرده و خداوند توبه پذیر است.

 

آیت الله حسینی در خطبه دوم نماز جمعه امروز یاسوج ضمن توصیه مجدد خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و دوری از گناه و معصیت، گفت: امر به معروف و نهی از منکر یکی از واجبات دین که جزء فروع دین است.

 

امام جمعه یاسوج خاطرنشان کرد: گرچه برخی از مکتب ها و مذهب های کلامی امر به معروف و نهی از منکر را جزء اصول دین آورده اند، به طور کلی امروز آن چیزی که مشهور و معروف است امر به معروف و نهی از منکر یک فرعی است که اصول دین بر آن استوار است.

 

وی تاکید کرد: اگر مردم احساس مسئولیت در قبال منکرات و دین نکنند، امر به معروف و نهی از منکر و ارزش های دینی نداشته باشند و هر کسی هر کاری خواست انجام داد، دین خدا از بین خواهد رفت.

 

آیت الله حسینی خاطرنشان کرد: اگر کسی ترک امر به معروف و نهی از منکر انجام داد، اشرار، اراذل، اوباش و بی دین ها حاکم می شوند و دین را از بین می برند.

 

امام جمعه یاسوج با اشاره به اینکه وقتی حاکمیت دست افراد بی دین افتاد به دینداران فرصت نماز، حجاب و حیا و ... نمی دهند، اظهار کرد: اگر امر به معروف و نهی از منکر به صورت اجتماعی، کلی و حاکمیتی نباشد، نتیجه مشخص است.

 

وی در ادامه، افزود: اگر خطایی در نحوه برخورد گشت ارشاد صورت گرفته می توان قانونی پیگیری کرد، ولی در کلیت موضوع امر به معروف و نهی از منکر نادیده گرفتن این فریضه خطا، اشتباه و گناه است.

 

آیت الله حسینی به آزادی مورد نظر غربی ها اشاره کرد و ادامه داد: البته غربی ها قائل به امر به معروف و نهی از منکر هستند چون ما را در رسانه های خود امر به معروف می کنند و معتقد هستند که جمهوری اسلامی سلب آزادی کرده و چند نفر از اراذل و اوباش را به کف خیابان آورده و انتظار دارند که ما حرف آنها را بپذیریم.

 

امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: مردم کشورهای غربی وقتی اعتراضی دارند حتی شیشه ای را نمی شکنند و خودرویی را آتش نمی زنند، ولی با چوب و چماق با مردم خود برخورد می کنند و بعد ما را نصیحت می کنند.

 

وی ضمن تاکید بر اینکه آزادی مورد نظر غربی ها دروغی بیش نیست و دموکراسی در این کشورها وجود ندارد، اظهار کرد: اگر کسی بر علیه هلوکاست حرفی بزند با او برخورد می شود، به همجنس بازان و سیاست‌های اشتباه دولتمردان اعتراض کنی، برخورد می کنند و یا اگر زن محجبه ای قصد حضور در ادارات و خیابان را داشته باشد، با او برخورد می کنند.

 

آیت الله حسینی خاطرنشان کرد: اگر کسی قصد توهین به مقدسات و اسلام را داشته باشد و قصد کشتن مسلمانان را داشت، در این کشورها به نام آزادی و حقوق بشر آزاد است.

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: هر کسی که کشورهای غربی و سیاست‌های آنها را نقد کرده و در برابر آنها ایستادگی کند، چنین افرادی را سرکوب و زمین‌گیر می کنند که این معنای دیکتاتوری دارد.

 

وی خاطرنشان کرد: امروز به نام «مهسا» فتنه و ناامنی ایجاد کردند و اگر آنها راست می گویند قبل از انقلاب این همه انسان های شایسته و دختران شایسته در سرزمین ما توسط مسلسل ها و پهلوی به شهادت رسید، آنها کجا بودند جز این نبود که از پهلوی حمایت می کردند؟.

 

آیت الله حسینی اظهار کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نیز منافقین ۱۷ هزار نفر از مردم کشورمان را ترور کردند و شما در کنار منافین ایستادید و در دوران جنگ تحمیلی هزاران مهسای بیگناه هتک حرمت و به خاک و خون کشیده شدند، چرا از صدام حمایت کردید؟

 

امام جمعه یاسوج گفت: آمریکا در افغانستان با موشک و بمب مراسم عروسی را به خاک و خون کشاند و هزاران انسان بی‌گناه در خون خود غلطیدند، ولی هیچ کس سخنی به زبان نیاورد.

 

وی افزود: در عراق، یمن، سوریه، لبنان، غزه و ... هزاران انسان بی گناه کشته شدند، ولی کسی حرفی به زبان نیاورد و غرب سخنی به زبان نیاورد که این معنای آزادی، دموکراسی و حقوق بشر آمریکایی است.

 

آیت الله حسینی تصریح کرد: کشورهای غربی امروز برای آل سعود خبیث کف زده و از آنها حمایت می کنند و تناقض گویی هایی که در این کشورها وجود دارد به این دلیل است که از مدار انسانیت خارج شده اند و به دروغ پردازی روی آورده‌اند.

 

خطیب جمعه یاسوج گفت: پروژه کشته سازی که عملا وجود نداشته در دستور کاری آنها قرار دارد و متاسفانه برخی ها نیز به دشمنان عزت، استقلال و شرف این سرزمین کمک می کنند.

 

وی خاطرنشان کرد: امروز هر کس که ناامنی ها و اغتشاشات را که توسط بیگانگان و دشمنان این سرزمین مدیریت و رهبری می شود محکوم نکند، نشان می دهد که وطن دوست نبوده، خائن و وطن فروش است.

 

آیت الله حسینی ضمن تاکید بر اینکه مردم ما هرگز تسلیم توطئه های دشمنان نخواهند شد، گفت: هیچ منطق عقلانی پشت قضیه اغتشاشات نبوده، فقط آمریکا و رهبری دشمنان این کشور این جریان را حمایت می کنند.

کد خبر 1225342

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha