ساختمان یادمان شهدای نجف آباد احداث می شود

سالن یادمان شهدای نجف آباد در گلزار شهدای این شهر با مشارکت مدیریت شهری و خیرین احداث می شود.

«عبدالرسول امامی» خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان با اشاره به جایگاه ایثار و شهادت نجف آباد، اظهار کرد: احداث ساختمان یادمان شهدای این شهر برای مراسمات و جایگاه معنوی شهدا در دستور کار قرار گرفته تا مدیریت شهری با کمک خیرین این پروژه را به نتیجه برسانند.

 

شهردار نجف آباد افزود: فرآیند احداث این ساختمان در جلسه ای با حضور مسئولان شهرستان مطرح و موضوع در حال بررسی و اقدام برای اجرا است.

 

وی با بیان اینکه موزه شهدای نجف آباد یکی دیگر از پروژه های حوزه ایثار و شهادت شهر است، تصریح کرد: این طرح عمرانی هم از گذشته مطرح شده و با اجرای عملیات اجرایی شاهد بهره برداری از این پروژه خواهیم بود.

 

امامی با اشاره به توسعه فرهنگ ایثار و شهادت، خاطرنشان کرد: یکی از اقدامات این عرصه انجام فعالیت های تبلیغی و فرهنگی بوده که در کنار پروژه های عمرانی انجام می شود.

 

وی معتقد است، بیان خاطرات و بررسی زندگی شهدا و ایثارگران برای نسل جوان و نوجوان اهمیت داشته و در الگوسازی و ترویج فرهنگ های ارزشی نقش دارد.

 

شهردار نجف آباد خاطرنشان کرد: هم افزایی برای گرامیداشت روز شهدا و مقام و جایگاه آنان در نجف آباد ایجاد شده و فعالیت های فرهنگی به این مناسبت و طول سال انجام می شود.

کد خبر 1225375

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha