برگزاری رویداد بزرگ «مهر مادرانه» در شیراز با ۱۲۰ برنامه

مشفقیان گفت: رویداد بزرگ «مهر مادرانه» با ۱۲۰ برنامه و در مدت ۲ ماه در شیراز توسط معاونت فرهنگی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، مصطفی مشفقیان، امروز شنبه (30 مهر) از برگزاری رویداد بزرگ «مهر مادرانه» در شیراز خبر داد و در جمع خبرنگاران گفت: رویداد بزرگ «مهر مادرانه» با 120 برنامه و در مدت 2 ماه در شیراز توسط معاونت فرهنگی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز برگزار خواهد شد.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و هنری شهرداری شیراز ادامه داد: نقش مادر در جامعه بسیار کلیدی است و نقش ‌آفرینی سازنده مادران در خانواده به پویایی و نشاط و سلامت جامعه کمک موثری می کند.

وی اضافه کرد: مادران شاد و توانمند در ساخت جامعه سالم و موفق نقش موثری دارند و مادران در شادکامی به عنوان ابعاد توسعه فرهنگی نقش والایی ایفا می کنند.

مشفقیان تصریح کرد: توانمندسازی در کنار شادکامی مکمل یگدیگرند و مادران به عنوان اثرگذارترین پرورش دهندگان فرزندان، مهمترین الگو و نقش را در تربیت آنها دارند و ویژه برنامه «مهر مادرانه» در قالب 120 برنامه در 24 فرهنگسرای شیراز با هدف توانمندسازی و شادکامی مادران توسط معاونت فرهنگی شهرداری شیراز برگزار می شود.

وی ادامه داد: تمامی ویژه برنامه های «مهر مادرانه» در ساعات حضور کودکان در مدرسه برگزار می شود تا مادران بدون دغدغه از خدمات این برنامه استفاده کنند.

مشفقیان با اشاره به امکان مراجعه مادران به فرهنگسراها برای ثبت نام در این طرح اعلام کرد: از اهداف این برنامه می توان به ایجاد موقعیت تعامل میان مادران و حضور بیشتر آنها در برنامه های علمی ، فرهنگی، هنری، اجتماعی، اقتصادی، ورزشی، ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و رونق بخشی به کتابفروشی ها اشاره کرد و همچنین زمینه حضور مادران در تورهای سینماگردی و انتقال تجارب فرهنگی و اجتماعی با تماشای فیلم های و ایجاد روحیه شادی و نشاط برای مادران شیرازی در این برنامه فراهم می شود و هفت هزار مادر از این طرح برخوردار خواهند شد.

کد خبر 1225567

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha