لزوم معرفی سیره عملی آیت الله کوهستانی|تلاش شود نسل نو روستای کوهستان را به نام آیت الله کوهستانی بشناسد

حجت الاسلام محمدی لائینی بااشاره به ساده زیستی آیت الله کوهستانی(ره) واهمیت معرفی سیره عملی ایشان خواستار برگزاری این کنگره درحوزه علمیه این فقیه پارسا در روستای کوهستان بهشهر شد وگفت:باید به گونه ای عمل شود تا این کنگره از کیفیت لازم برخوردار باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لائینی امروز(یکم آبان) در نشست اعضای شورای سیاست گذاری همایش ملی آیت الله کوهستانی با اشاره به جایگاه رفیع این عالم پارسا بر ضرورت برگزاری هر چه باشکوه تر این همایش ملی تأکید و  اظهار کرد:همه باید برای تکریم از مقام این عالم ربانی به میدان بیایند، باید همایشی در شأن و منزلت آیت الله کوهستانی(ره) در مازندران برگزار شود.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که در مسیر برگزاری این کنگره برای دستگاه های اجرایی استان فعالیتی تعریف شود و  در صورت عدم توجه به تعهدات محوله از گنجاندن اسامی دستگاه های کم کار در صف برگزارکنندگان این کنگره خود دداری بعمل آید.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی برگزاری این همایش علمی را فرصت مناسبی برای شناساندن بیشتر آیت الله کوهستانی(ره) به نسل جوان جامعه دانست و خاطرنشان کرد: امروز نیازمند الگو سازی برای جوانان هستیم و این عالم پارسا می تواند الگوی ارزشمندی برای آحاد جامعه به ویژه جوانان باشد.

 

وی به نقاط قوت و ضعف پیش همایش کنگره ملی آیت الله کوهستانی در حرم مطهر رضوی اشاره و بر ضرورت اهتمام بیشتر نهادهای فرهنگی و اجرایی استان در جهت برگزاری مناسب همایش ملی آیت الله کوهستانی تأکید کرد و افزود: صدا و سیما و رسانه ها نیز باید در جهت معرفی بیشتر این شخصیت بزرگ به جامعه تلاش کنند.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی با اشاره به ساده زیستی آیت الله کوهستانی(ره) و اهمیت معرفی سیره عملی ایشان خواستار برگزاری این کنگره در حوزه علمیه این فقیه پارسا در روستای کوهستان بهشهر شد و گفت:باید به گونه ای برنامه ریزی شود تا این کنگره از کیفیت لازم برخوردار باشد.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران به اغتشاشات اخیر کشور اشاره کرد و افزود: باید با برگزاری فعالیت های فرهنگی و دینی به ویژه معرفی سیره بزرگان دین و علمای مازندران در هرچه معنوی تر شدن فضای جامعه بکوشیم تا شعله های فتنه استکبار و عوامل داخلی به دامان خودشان بازگردد.

 

وی با بیان اینکه با امنیتی شدن فضای فعالیت های فرهنگی و دینی مخالف است، گفت:‌باید امنیت صد درصد برنامه ها برقرار باشد اما جو امنیتی حاکم نشود که بهانه دست دشمن بیفتد.
 

کد خبر 1225779

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha