دشمنان نظام و انقلاب از استمرار حماسه های شهید فهمیده ها در هراس هستند

حجت الاسلام میهن پرست با بیان اینکه دشمنان نظام و انقلاب از استمرار حماسه های شهید فهمیده ها در هراس هستند، گفت: سرشاخه های معاند و اغتشاشگر و مخلان نظم و امنیت باید به اشد مجازات محکوم شوند.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ایلام، امام جمعه شهر چوار، ظهر امروز(۶ آبان) در خطبه های این هفته نماز جمعه در مسجد مقدس صاحب الزمان(عج) این شهر با اشاره به خطبه نودم کتاب شریف نهج البلاغه، اظهار کرد: حضرت امام علی(ع) در این خطبه می فرماید که ای بندگان خدا! خویشتن را وزن کنید (و ارزش خود را بسنجید) پیش از آنکه شما را وزن کنند و به حساب خود برسید، پیش از آنکه شما را به حساب آورند و تا راه نفس گرفته نشده، تنفس کنید؛ (تا فرصتها باقی است به اعمال صالح بپردازید) و پیش از آنکه شما را وادار به تسلیم کنند (در برابر حق) تسلیم شوید و بدانید کسی که بر ضد هوای نفسش کمک نشود، تا واعظ و رادعی از درون جانش برای او فراهم گردد، مانع و واعظی از غیرخودش نخواهد یافت.

 

حجت الاسلام« شهاب الدین میهن پرست» تصریح کرد: آیات و روایات فراوانی به ما می گوید که روز قیامت میزان های سنجش برپا می شود و همه چیز را وزن می کنند و از تعبیرات آیات چنین برمی آید که نه تنها اعمال را به وزن می کشند، بلکه انسانها را هم مورد سنجش قرار می دهند، یعنی هـم عقاید و نیات و اخلاق که در درون وجود انسان است، مورد سنجش قرار می گیرد و هـم اعمال که در برون است.

 

وی افزود: در حدیثی از امام موسی بن جعفر(ع) می خوانیم که کسی که همه روز به حساب خویش نرسد، از ما نیست، اگر کار نیکی انجام داده، از خدا فزونی طلبد و خدا را سپاس گوید و اگر کار بدی انجام داده، استغفار و توبه کند و  در حدیث پرمعنای دیگری از رسول خدا(ص) آمده است که به «ابوذر» فرمود:ای ابوذر! پیش از آن که به حساب تو برسند، به حساب خویش رسیدگی کن! چراکه حساب فردای قیامت را بر تو آسان می کند و قبل از آن که در برابر میزان، قرار بگیری خود را وزن کن.

 

امام جمعه شهر چوار در ادامه تصریح کرد: برگزاری رزمایش سپاه در این ابعاد برای نخستین بار در منطقه ارس اتفاق می افتد و سبب ایجاد آمادگی در میان نیروهای مسلح برای پاسخ به هرگونه تجاوز خارجی و تهدید منافع ایران می شود، یکی از نقاط عطف رزمایش در روز سوم آن رونمایی از پهپادهای انتحاری جدید بود، پهپاد انتحاری معراج ۵۲۱ با امکان تعویض سه سر جنگی ۵۰۰، ۷۰۰ و ۱۰۰۰ گرمی وارد مرحله عملیاتی شد.

 

وی بیان کرد: این پرنده توان پرواز مستمر تا ۱۵ دقیقه دارد و دارای برد ۵ کیلومتری است، همچنین از روی لانچرهای کوچک پرتاب می شود و هدایت کننده آن می تواند به وسیله نمایشگر هدف مورد نظر را نابود کند، به گفته سردار کوهستانی، مسئول سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی این پهپاد جدید در اختیار یگان واکنش سریع صابرین قرار گرفته است.

 

امام جمعه شهر چوار گفت: با افزایش اختلافات میان چین، روسیه و آمریکا، کاخ سفید قصد دارد بحران ها را از منطقه غرب آسیا و آفریقا به حوزه اوراسيا و جنوب شرق آسيا منتقل کند، در راهبرد جدید آمریکا در سال های آینده پکن و مسکو باید درگیر جنگ با همسایگان و سرمایه گذاری وسیع در حوزه امنیت باشند، در راستای اجرای این سیاست بازوهای ناتو در کشورهای نزدیک به این دو قدرت شرقی به دنبال فعال کردن گسل های امنیتی و برافروختن آتش جنگ هستند.

 

حجت الاسلام میهن پرست بیان کرد: اگر منافع ملی ایران از سوی هر یک از بازیگران منطقه به خطر بیفتد، جمهوری اسلامی چاره ای جز کنار گذاشتن سیاست پیشین خود و ورود مستقیم به تحولات میدانی نخواهد داشت.

 

وی افزود: رژیم صهیونیستی تا یک دهه پیش فقط از سوی مثلث ایران، سوریه حزب الله احساس خطر می کرد اما اکنون محور مقاومت گسترده تر شده و همه منطقه را در برگرفته است و گروه های جدیدی در عراق، یمن و فلسطین نیز سر بر آورده اند و اکنون این محور شش ضلعی شده است، گروه هایی که هر کدام به تنهایی می توانند در مقابل رژیم صهیونیستی صف آرایی کرده و درگیری را به نفع خود پایان دهند.

 

امام جمعه چوار گفت: جنبش انصارالله یمن که چند سال است قدرت در این کشور را به دست گرفته و در این مدت نیز درگیر جنگ نابرابر با ائتلاف سعودی بود، اما اکنون به چنان توانمندی هایی در عرصه نظامی دست پیدا کرده است که خواب را بر کاخ نشینان تل آویو حرام کرده است، رهبران انصارالله بارها هشدار داده اند که اگر رژیم صهیونیستی به جنگ افروزی های خود در جنوب یمن ادامه دهد، موشک های خود را به سمت سرزمین های اشغالی نشانه خواهند رفت.

 

حجت الاسلام میهن پرست ابراز کرد: بنابراین، تقویت جبهه مقاومت در منطقه از فلسطین تا یمن، سبب می شود تا صهیونیستها بعد از این در هر گونه اقدام خود علیه مقاومت همه زوایای آنرا بسنجند، زیرا این بار درگیریها تنها به سرزمین های اشغالی محدود نخواهد شد و از شش طرف موشک ها بر سر صهیونیست ها فرود خواهد آمد.

 

وی در ادامه با اشاره به هشتم آبان، سالروز شهادت حسین فهمیده و  روز نوجوان، گفت: سیزدهم آبان که علاوه بر سالروز شروع تبعید امام راحل در سال ١٣٤٣ و سالروز تسخیر لانه جاسوسی در سال ۱۳۵۸، سالروز کشتار دانش آموزان در سال ۱۳۵۷ توسط رژیم شاه و «روز دانش آموز» نامگذاری شده است.

 

امام جمعه چوار یادآور شد: جریان صهیونیسم جهانی و سران رژیم جعلی اسرائیل، از اسم شهید فهمیده وحشت دارند، از این رو در فضای مجازی شاهد شایعات و حملاتی علیه حماسه شهید فهمیده توسط جریانات برانداز و سربازان مجازی اسرائیل هستیم، به عنوان نمونه یکی از مزدوران این جریان مفلوک در رسانه بی بی سی مدعی شده ماجرای با نارنجک به زیر تانک دشمن رفتن توسط شهید فهمیده افسانه است.

 

وی بیان کرد: اما چرا حماسه شهید فهمیده، که بارها توسط دوستان و همرزمان و شاهدان عینی ماجرا نقل شده است، این چنین لشکر رسانه ای شیطان را به هراس می اندازد که از بین ۳۶ هزار نوجوان شهید، شهادت این نوجوان اسطوره ای که حضرت امام راحل، او را «رهبر» خواندند، را منکر می شوند؟

 

حجت الاسلام میهن پرست با اشاره به اظهارات نژادپرستانه مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، گفت:بورل در اظهاراتی سخیف گفت است که اروپا مانند باغ میماند و الباقی کشورهای دنیا مانند جنگل است و جنگلی های وحشی به باغ های زیبا حمله میکنند، این بیان جوزف ما را یاد آن داستان قرآنی می اندازد که دو نفر، یکی فقیر و یکی پولدار و ملاک که باغ زیبایی داشت و خيلي مغرورانه به اموالش می نازید اما وقتی به باغش رسید دید همه چیز نابود شده است، دقیقا مسئول ارشد دیپلماسی اروپا نمی گوید این است که این باغ به چه بهایی به دست آمده است.

 

وی یادآور شد: بعید است مرور آن برای بورل سخت باشد، تاریخ می گوید بنای این باغ سبز روی خون میلیون ها انسان استوار شده است، در حقیقت اروپایی ها زمانی به این درک رسیدند که باید متمدنانه تر باشند و در کنار هم باغی درست کنند که از کشتن یکدیگر خسته شدند، ۳ جنگ بزرگ در این قاره و به سردمداری قدرت های اروپایی، رکورد «ترینها» را در تاریخ بشریت جابه جا کرده است، جنگهای ۳۰ ساله اروپا که به جنگهای مذهبی نیز مشهور است در قرن هفدهم یکی از فاجعه بارترین، خونین ترین و وحشیانه ترین جنگهای تاریخ بشریت است و این جنگ در حد فاصل ١٦٤٨-١٦١٨ يك سوم جمعیت اروپا را نابود کرد و این قاره را تا ورطه نابودی کامل هم کشاند.

 

امام جمعه چوار بیان کرد: در روزهای اخیر یکی از عوامل و سرشاخه‌های معاند با نظام که با کومله عراق در ارتباط بود و علیه امنیت ملی و مسئولین استانی و شهرستانی انواع تهمت‌ها را به‌همراه عکس آن‌ها در فضای مجازی و اینستاگرام گذاشته بود و تشویش اذهان عمومی می‌کرد و علنا علیه امنیت نظام مطلب می‌نوشت دستگیر شد.

 

وی افزود: از قوه قضاییه می‌خواهم که کوچک‌ترین رافتی در حق این فرد یا همدستان او روا ندارند و او و همکاران او را به اشد مجازات برسانند البته کسان دیگری هم هستند که در صنایع چوار مشغول می‌باشند و ماهی ۴۰ میلیون تومان حقوق می‌گیرند اما علنا علیه نظام اسلامی حرف می‌زنند و رسماً با دشمنان نظام هماهنگ و انواع تهمت‌ها و ناسزاها را روا می‌دارند و صریحاً سقوط نظام را اعلام می‌کنند.

 

حجت الاسلام میهن پرست خاطرنشان کرد: از دستگاه‌های امنیتی می‌خواهم هرچه سریع‌تر به این‌موضوع خاتمه بدهند و فرد یا افراد خاطی را به‌سزای عملشان برسانند این خواسته مردم و نیروهای مدافع انقلاب در شهرستان چوار است.

کد خبر 1227003

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha