دشمن با دروغ و فریب از دهه هشتادی ها استفاده ابزاری می کند

آیت الله خاتمی با تاکید براینکه دشمن سعی می‌کند با دروغ و فریب دهه هشتادی‌ها و به بهانه اعتراض از آن‌ها استفاده ابزاری کند، گفت: در این صورت جهاد تبیین بر خانواده، مسجد، مدارس، دانشگاه‌ها و پایگاه‌های بسیج واجب است‌.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، آیت الله علی خاتمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته زنجان اظهار کرد: امروز دشمنان انقلاب اسلامی روی نوجوانان کشور متمرکز است‌ و روی آن حساب می کنند.

 

امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه دشمنان روایت های دروغ خود را در فضای مجازی و صدها شبکه، شبانه‌روزی با زبان فارسی به طور رایگان به خورد جوانان می دهند، اضافه کرد: بیشترین تعداد شهدای دفاع‌مقدس و انقلاب اسلامی، جوانان و نوجوانان هستند از اینرو دشمن از دهه هشتادی ها می ترسد.

 

نماینده ولی فقیه در استان با تاکید براینکه دشمن سعی می‌کند با دروغ و فریب دهه هشتادی‌ها و به بهانه اعتراض از آن‌ها استفاده ابزاری کند، گفت: در این صورت جهاد تبیین بر خانواده، مسجد، مدارس، دانشگاه‌ها و پایگاه‌های بسیج واجب است‌.

 

وی به سالروز شهادت حسین فهمیده اشاره کرد و افزود: ما شهدای نوجوان و دانش‌آموز بسیاری داریم اما در میان آن‌ها یک نفر برجسته شده و برجستگی آن یک بُعد ارزشی است.

 

امام جمعه زنجان به 13 آبان روز استکبارستیزی اشاره کرد و گفت: این روز برای یادبود سال ۵۷ و دانش‌آموزانی که در حمایت از انقلاب تیرباران شدند و خون آن‌ها مدارس و دانشگاه‌ها را رنگین کرد، نام گذاری شده است.

 

آیت الله خاتمی با محکوم کردن حادثه تروریستی حرم شاهچراغ گفت: کسانی که حادثه تلخ شاه‌چراغ را رقم زدند، جان همه ما را آتش زدند. نباید فراموش کنیم داعش را چه کسی ایجاد کرده است.

 

نمازگزاران زنجانی پس از اقامه نماز جمعه با تجمع در مقابل مصلای خاتم الانبیا، اقدام تروریستی در حرم شاهچراغ شیراز را محکوم و بر ادامه راه شهدا تاکید کردند.

کد خبر 1227077

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha