مردم چهارمحال و بختیاری حرکت تروریستی در شاه چراغ را محکوم کردند

نمازگزاران جمعه چهارمحال و بختیاری با برگزاری راهپیمایی اقدام تروریستی اخیر در شاه چراغ که منجر به شهادت جمعی از هم وطنان شد را محکوم کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، نمازگزاران جمعه چهارمحال و بختیاری امروز(جمعه ۶ آبان) با برگزاری راهپیمایی اقدام تروریستی اخیر در شاه چراغ که منجر به شهادت جمعی از هم وطنان شد را محکوم کردند.

نمازگزاران جمعه در سراسر استان با سر دادن شعارهایی مانند «مرگ برآمریکا»، «مرگ بر انگلیس»، «مرگ بر ضد ولایت فقیه» و «مرگ بر منافق» آمریکا و اسرائیل را حامیان داعش و دشمنان ایران خواندند.

 

راهپیمایان بر حفظ وحدت در کشور و حمایت از ولایت فقیه و رهبری تاکید کردند و خواستار مجازات عوامل حادثه تروریستی شاه چراغ شدند.

 

مردم چهارمحال و بختیاری همچنین اغتشاشات اخیر و تخریب اموال عمومی را محکوم و بر داشتن بصیرت برای عدم سو استفاده دشمنان تاکید کردند.

 

این راهپیمایی که در میعادگاه های نماز جمعه سراسر استان برگزار شد، در مرکز استان مردم شهرکرد مسیر مصلای بزرگ امام خمینی(ره) تا چهارراه بوعلی را راهپیمایی کردند و انزجار خود را از عوامل حادثه تروریستی شاه چراغ ابراز داشتند.

 

مردم ولایت مدار چهارمحال و بختیاری با برگزاری این راهپیمایی علاوه بر محکوم کردن اقدامات اغشتشاگرانه اخیر پایبندی خود به ارزش های انقلاب و اسلام را تداعی بخشیدند و بر مجازات اغتشاشگرانی که به اموال عمومی آسیب وارده کرده بودند تاکید کردند. 

کد خبر 1227135

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha