فراخوان جذب مبلغین طرح امین

معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه استان تهران در راستای انجام رسالت دینی در مدارس دانش آموزی، از بین برادران و خواهران طلبه واجد شرایط، اقدام به جذب مبلغ طرح امین در استان تهران می‌نماید.

به گزارش خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان، معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه استان تهران در راستای انجام رسالت دینی در مدارس دانش آموزی، از بین برادران و خواهران طلبه واجد شرایط، اقدام به جذب مبلغ طرح امین در استان تهران می‌نماید. 

 

نکاتی که مبلغین باید به آن توجه کنند  این است که در صورتی که سطح ۱ برادران و سطح ۲ خواهران تکمیل باشد، ثبت نام بلامانع است، در صورت عدم دارا بودن جواز تلبس، ثبت نام جهت اخذ جواز تلبس در سامانه نجاح کفایت می‌کند. 

 

شایان ذکر است، ثبت نام مختص طلاب ساکن و مستقر در استان تهران بوده و فقط از طریق نشانی فوق الذکر انجام خواهد شد. 

 

علاقه مندان می‌توانند برای ثبت نام به نشانی https://howzehtehran.com مراجعه کنند. همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند در ساعات اداری با شماره 02177488900 داخلی 304 تماس حاصل نمایند. 

 


پس از پایان مهلت ثبت نام، جهت هماهنگی مکان و زمان مصاحبه، به متقاضیان پیامک ارسال می‌ شود بنابراین مبلغین باید  پس‌ از ثبت‌نام، جهت اطلاع یافتن از ادامه روند، در کانال ثبت‌نام طرح امین @jazb_amin عضو شوند.

کد خبر 1227254

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha