شهدای دانش آموز الگوی بسیج دانش آموزی  هستند

سرهنگ غلامی با اشاره به اینکه بسیج دانش آموزی یک مجموعه ارزشی و انسان ساز است، گفت: الگوی بسیج دانش آموزی شهدای دانش آموز هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، سرهنگ «مجید غلامی» در یادواره شهدای دانش آموز اراک و بزرگداشت شهدای دانش آموز حادثه تروریستی حرم شاهچراغ که شامگاه گذشته (7 آبان ماه) با حضور گسترده دانش آموزان و فرهنگیان استان مرکزی برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا گفت: دانش آموزان نسل تمدن ساز و هسته اصلی امیدآفرین جامعه هستند.

 

مسئول بسیج دانش آموزی استان مرکزی گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش آموز و فرهنگی را ضروری دانست و بیان کرد: دانش آموزان امروز ایران اسلامی باید بیش از پیش با این دلیرمردان که قلم ها را کنار گذاشته و اسحله به دست گرفتند و در سنگر دیگری جهاد کردند؛ آشنا شوند.

 

وی با اشاره به حادثه تلخ و اندوه بار در حرم مطهر شاهچراغ و شهادت رساندن و مجروحیت چند تن از هموطنان عزیز، افزود: این حادثه تلخ بار دیگر قلوب مسلمانان و خصوصا دانش آموزان را به درد آورد و دانش آموزان استان مرکزی یکپارچه این هتک حرمت و جنایت بزرگ را به شدت محکوم می کنند.

 

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنانش به فعالیت های بسیج دانش آموزی اشاره کرد و ادامه داد: بسیج دانش آموزی یک مجموعه ارزشی و انسان ساز است و  در راستای تربیت دانش آموز در تراز انقلاب اسلامی نقش آفرینی می کند.

 

استکبار ستیزی، عزت طلبی و اقتدار آفرینی برای ایران خواسته شهدای دانش آموز

 

سرهنگ غلامی با بیان اینکه الگوی بسیج دانش آموزی شهدای دانش آموز هستند، گفت: دانش آموزان امروز ایران اسلامی با الگو گیری از شهدای دانش آموز در عرصه های مختلف حضور فعال دارند و خنثی کننده توطئه های دشمنان هستند.

 

مسئول بسیج دانش آموزی استان مرکزی در ادامه با بیان اینکه وجه مشترک شهدای دانش آموز استکبار ستیزی، عزت طلبی و اقتدار آفرینی برای ایران اسلامی بود، ادامه داد: امروز باید این شاخصه ها را در بین نوجوانان نهادینه کنیم و بسیج دانش آموزی در این راستا حرکت می‌کند.

 

این مقام مسئول در ادامه به نقش و وظیفه دانش آموزان در تحقق بیانیه گام دوم‌ اشاره کرد و ادامه داد: دانش آموزان نقش موثری در این راستا دارند و باید با تاسی به مکتب شهیدان فهمیده و حاج قاسم سلیمانی؛ عزم و انگیزه خود را برای پیشرفت کشور و رسیدن ایران به قله های بلند عزت و اقتدار بکار گیرند.

 

وی اضافه کرد: به فضل الهی تحقق ایران قوی با دست توانای دانش آموزان رقم خواهد خورد چرا که دانش آموزان نسل تمدن ساز و هسته اصلی امیدآفرین جامعه هستند.

کد خبر 1227532

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha