اعتبارات بازآفرینی برای شهر خانلق مصوب می شود

فرماندار شیروان گفت: اعتبارات بازآفرینی برای شهر خانلق شیروان جهت رفع عقب ماندگی و جبران کاستی های این شهر مصوب خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شیروان؛ «دولت اسماعیل زاده» روز یکشنبه هشتم آبان ماه در جلسه شورای اداری شیروان اظهارکرد: طی بازدیدی که از سوی مسئول کشوری و استانی انجام شده است جهت رفع عقب ماندگی و جبران کاستی های شهر خانلق، اعتبارات بازآفرینی به آن تعلق خواهد گرفت تا شهر تازه تاسیس چهره جدیدی به خود گیرد.


فرماندار شیروان عنوان کرد: شهر خانلق قبلا بزرگترین روستای خراسان شمالی بوده و اکنون با تبدیل به شهر شدن نیازمند امکانات در خور شأن مردم است و پیگیری های لازم انجام شده و در دست اجراست.


اسماعیل زاده با اشاره به فصل سرما خاطرنشان کرد: کارخانه ها و صنایع پیگیر سوخت دوم باشند و پیش بینی های لازم صورت گیرد تا مشکل و کمبودی پیش نیاید.


وی در خصوص بدهی ادارات به شرکت های خدمات رسان اضافه کرد: ادارات هر چه سریع تر نسبت به پرداخت قبوض و بدهی معوقه اقدام کنند تا حقوق برخی از کارکنان که شبانه روز تلاش می کنند، پرداخت شود.  


فرماندار شیروان با اشاره به گلایه شهروندان در خصوص صف شلوغ نانوایی ها بیان کرد: بازدید و بازرسی های لازم با همکاری اداره صنعت، معدن و تجارت و کشاورزی صورت گرفته و تدابیر لازم انجام شده و برای ۹ نانوایی شلوغ شهر که نان آنان پخت و کیفیت بالایی داشته ۱۸۰ کیسه آرد فعال می شود.

کد خبر 1227627

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha