پیشرفت‌های کشور به واسطه تلاش دانشگاه ها بوده است

حجت الاسلام موسوی فرد با بیان اینکه دشمن دانشگاه را مورد توجه قرار داد زیرا احمدی روشن ها از دانشگاه ها رویش کرده اند گفت: همه پیشرفت‌های کشور به واسطه تلاش دانشگاه ها بوده و به همین دلیل دشمن در جهت تخریب دانشگاه ها برآمده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، حجت الاسلام سید محمدنبی موسوی فرد امروز یکشنبه (۸ آبان) در مراسم تشیع شهید گمنام دانش آموز که از حرم علی بن مهزیار اهوازی به سوی پارک شهید صباغان  اهواز برگزار شد اظهار کرد: اگر همه کارهای خیر در اعمال انسان باشد اما نماز نباشد این اعمال هیچ سودی برای انسان نخواهند داشت.

 

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به اینکه عبادتی که در آن اندیشیدن نباشد عبادت به شمار نمی آید افزود: شیطان بیش از ۶ هزار سال عبادت کرد اما در آخر نتیجه آن همه عبادت چه شد و محصول این همه عبادات را به باد داد.

 

وی با بیان اینکه بیش از ۲۰۰ سال گذشته با روسیه در جنگ بودیم که محصول آن جنگ از دست دادن دوسوم ایران در قالب قرارداد ترکمنچای و گلستان بود اضافه کرد: در تمام این ۲۰۰ سال همواره ایران تکه تکه شد، اما در هشت سال دفاع مقدس با حضور همه ابرقدرت های جهان حتی یک وجب از خاک ایران داده نشد.

 

امام جمعه اهواز با اشاره به اینکه متاسفانه امروز دانشگاه ها محل تاخت و تاز دشمنان شده اند اضافه کرد: چه شده که دشمن تمام برنامه ریزی های خود را برای نوجوانان و جوانان انجام داده است، به این جهت که می دانند در همه این سال ها به شکل های مختلف عملیات انجام دادند اما شکست خوردند و این بار دشمن روش مبارزاتی خود را تغییر داده است.

 

وی با بیان اینکه دشمن دانشگاه را مورد توجه قرار داد زیرا احمدی روشن ها از دانشگاه ها رویش کرده اند یاد آور شد: همه پیشرفت های کشور به واسطه تلاش دانشگاه ها بوده، به همین جهت دشمن در جهت تخریب دانشگاه ها برآمده است.

 

کد خبر 1227659

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha