امدادگران هلال احمر به ۶۱۰ ماموریت اعزام شدند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی گفت: امدادگران این جمعیت در نیمه نخست امسال به ۶۱۰ ماموریت اعزام شدند که این رقم در مدت مشابه سال قبل ۳۹۲ ماموریت ثبت شده است.

«ابوالفضل محبان» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان با بیان اینکه در نیمه نخست امسال امدادگران هلال احمر به 610 ماموریت اعزام شدند، اظهارداشت: امدادگران در این مدت در حادثه های مختلف به پنج هزار و 716 نفر خدمات رسانی و به هزار و 915 مصدوم امدادرسانی کردند.


مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی با اشاره به اینکه امدادگران در قالب هزار و 324 تیم به این ماموریت ها اعزام شدند، افزود: بیشترین مصدومان سانحه ها مربوط به تصادفات جاده ای است.

 

وی همچنین با اشاره به برگزاری دوره های آموزشی مختلف در سال جاری گفت: در این مدت 700 دوره آموزشی با عنوان  آموزش های همگانی برگزار شد که 13 هزار نفر در این دوره ها آموزش های لازم را فرا گرفتند.


مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی افزود: در این مدت دوره های آموزشی برای عشایر سه برابر شده و از 21 دوره در نیمه نخست پارسال به 64 دوره در سال جاری افزایش یافته است.
 

وی بیان کرد: در نیمه نخست امسال 173 دوره آموزش کمک های اولیه در استان برگزار شد که این رقم در مدت مشابه پارسال 71 دوره ثبت شد و شمار دوره های آموزشی آمادگی در برابر مخاطرات از 90 دوره در نیمه نخست پارسال به  199 دوره در نیمه نخست امسال افزایش یافت.


محبان افزود: نیمه نخست امسال 211 دوره مقدماتی و تخصصی  برگزار شد که سه هزار و 500 نفر در آن حضور یافتند که دو هزار نفر به صورت تخصصی  و مابقی مقدماتی در این دوره ها شرکت کردند.


مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی افزود: در مجموع در نیمه نخست امسال 17 هزار نفر آموزش های لازم را فرا گرفتند که شامل آموزش کمک های اولیه، دوره مقدماتی و تخصصی و نیز آمادگی در برابر مخاطرات است.

کد خبر 1227772

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha