بزرگداشت شهدای دانش آموز حرم شاهچراغ (ع) توسط دانش آموزان جهرمی

زارعی گفت: دانش آموزان دختر جهرم در مراسمی یاد و خاطره شهدای دانش آموز حادثه تروریستی حرم شاهچراغ (ع) را گرامی داشتند.

مهدی زارعی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، گفت: به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی، برنامه های متنوعی از سوی دانش آموزان بسیجی مدارس شهرستان جهرم در حال برگزاری است.

 

مسئول روابط عمومی سپاه جهرم افزود: تجلیل از مقام شهدا، همواره در برنامه های بسیج جاری و ساری است و در هفته بسیج دانش آموزی نیز این مهم در رأس برنامه ها قرار دارد.

 

وی بیان کرد: با توجه به حمله جنایت کارانه تروریست های تکفیری به حرم مطهر شاهچراغ (ع) و به خاک و خون کشیدن جمعی از زائران این آستان مقدس، تجلیل از شهدای حرم در برنامه های هفته بسیج دانش آموزی قرار گرفته است.

 

زارعی خاطرنشان کرد: وجود سه دانش آموز شهید در جمع شهدای حادثه تروریستی شاهچراغ (ع)، بهانه ای شد تا دانش آموزان بسیجی جهرم اقدام به برگزاری آیین بزرگداشت شهدای دانش آموز این حادثه کنند.

 

وی اظهار کرد: این برنامه به همت بسیج دانش آموزی دختران «حضرت معصومه (س) برگزار و یکی از راویان دفاع مقدس نیز به روایت گری و سخنرانی پرداخت.

 

مسئول روابط عمومی سپاه جهرم گفت: همچنین در حاشیه این یادواره شهدا، نمایشگاه عفاف و حجاب نیز به همت دختران دانش آموز بسیجی برپا شد.

کد خبر 1227826

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha