خروش مردم در ۱۳ آبان هیمنه آمریکا و متحدانش را در هم شکست

حجت الاسلام مطیعی با بیان اینکه خروش مردم روز ۱۳ آبان در اقصی نقاط کشور بار دیگر هیمنه آمریکا و متحدانش را در هم شکست گفت: همواره هوشیاری مردم، دولت و نیروهای امنیتی دسیسه دشمنان را خنثی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان؛ حجت‌الاسلام «مرتضی مطیعی»در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان در مصلای این شهر ضمن قدردانی از حضور حماسی مردم سمنان در راهپیمایی ۱۳ آبان،گفت: ۱۳ آبان روز مبارزه با تجسم ظلم و ستم آمریکا و روز فروریختن هیمنه دشمنان بزرگ کشور است.

 

نماینده ولی فقیه دراستان سمنان با تأکید براینکه خروش مردم روز ۱۳ آبان در اقصی نقاط کشور بار دیگر هیمنه آمریکا و متحدانش را در هم شکست،ادامه داد: دشمن از همان روزهای نخستین انقلاب بنای نابودی این نهال نو پا را بنا نهاد و کوشید از هر طریق ممکن با ایجاد فتنه و نارضایتی و تفرقه اهداف خود را پیاده سازی کند که با هوشیاری مردم بابصیرت هیچ گاه به این هدف خود نرسیدند.

 

وی با اشاره به اینکه نه تنها در اغتشاشات اخیر بلکه طی دوره های مختلف دشمن ضربه زدن به کشور را جز برنامه خود قرار داده است، اظهارداشت: مردم با درک این موضوع بلافاصله صف خود را از اغتشاش گران جدا کرده و خواستار برخورد قاطع با آنها شدند.

 

حجت الاسلام مطیعی به فرمایشات رهبر معظم انقلاب،نیز اشاره کردوافزود: دشمنان همواره در دوره‌های مختلف به دنبال ضربه به کشور ایران است و همواره هوشیاری مردم، دولت و نیروهای امنیتی دسیسه دشمنان را خنثی کرد.

 

امام جمعه سمنان گفت: با عنایت خداوند، بصیرت مردم در همراه نشدن با اغتشاشات اخیر، موجب شده دشمن همچون گذشته درمانده و ناکام باشد و اکنون با تنفس مصنوعی در تلاش برای  زنده نشان‌دادن آشوب در ایران است.

 

وی با بیان اینکه ۶۰ نفر در پی حوادث اخیر برای حفظ انقلاب اسلامی به سید و سالار شهیدان امام حسین(ع) پیوستند اضافه کرد: ملت ایران در حوادث اخیر قدرت مقاومت و عزم راسخ در برابر زورگویان و دشمنان را به جهان مخابره کردند.

 

حجت الاسلام مطیعی با یادآوری اینکه ۱۳آبان امسال به روز ویژه‌ای تبدیل شد و مردم به‌خوبی پاسخ دشمنان را دادند افزود: امروز مبارزه با ظلم و ستم دنیای غربی، آمریکا، رژیم صهیونیستی و ایادی آن ضرورتی انکارناپذیر است که مردم آن را در صحنه نشان دادند.

 

امام جمعه سمنان با اشاره به هفتمین روز شهادت هموطنان در حرم شاهچراغ و اقدام سخیف تکفیری‌ها و شهادت طلبه بسیجی در تهران، افزود: ملت ایران این اقدام سخیف جنایتکاران را محکوم می‌کنند و حضور پرشور در راهپیمایی‌ مهر تایید در حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

 

وی با اشاره به آسمانی شدن آیت‌الله اختری از چهره‌های انقلابی اهل استان سمنان، تصریح کرد: آیت‌الله اختری عالمی مجاهد، فرهیخته، مبارز و پرتلاش بود.

 

درخواست رسیدگی به آشوب گران از دستگاه قضا سمنان، ترویج فرهنگ ایرانی اسلامی و تحقق جهاد تبیین، ولادت حضرت معصومه (س)و ارتقای جایگاه کشوردیگر موضوعاتی بود که امام جمعه سمنان درباره آن ها مطالبی را ارائه کرد.

کد خبر 1229209

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha