توسعه خراسان جنوبی با مطالبه گری محقق می شود

سردار مهدوی با تاکید بر اینکه تعاملات بین رسانه ها،‌ با هم‌افزایی باید تقویت شود، گفت: توسعه خراسان جنوبی، با مطالبه گری محقق می شود و در شرایط کنونی،‌ استان نیازمند همدلی و همزبانی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، سردار محمدرضا مهدوی صبح امروز (۱۶ آبان) در جمع مدیران رسانه‌های خراسان جنوبی با ابراز خرسندی از همگرایی ایجاد شده بین رسانه‌های استان با محوریت بسیج رسانه اظهار کرد: هدف ما این است که از این ظرفیت خوبی که تشکیل شده و یک آورده ملی است همه استفاده کنند، همانطور که دیگر عرصه های بسیج، به خوبی نقش آفرینی می کنند، بسیج رسانه هم باید بین خبرنگاران حوزه فضای مجازی و مکتوب، هم افزایی ایجاد کند.

 

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی بر پیگیری مشکلات خبرنگاران تاکید کرد و گفت: اگر زمینه پیگیری مشکلی وجود دارد و ساز و کار فراهم است، این مهم انجام شود در غیراینصورت، می‌توان سازوکار قانونی را تعریف و مشکلات را با محوریت بسیج رسانه برطرف کرد تا انتظارات اهالی رسانه به خوبی پاسخ داده شود.

 

وی در پاسخ به عدم بضاعت مالی رسانه ها برای به روز رسانی امکانات و تجهیزات افزود: می‌توان بخشی از تسهیلات را برای این مهم هدایت کرد چرا که وظیفه بسترسازی را برعهده داریم.

 

سردار مهدوی برخی انتقادات رسانه ها را به حق دانست و با تاکید بر اینکه تعاملات بین رسانه ها،‌ با هم‌افزایی باید تقویت شود، تصریح کرد: توسعه استان خراسان جنوبی، بامطالبه گری محقق می شود و در شرایط کنونی،‌ استان نیازمند همدلی و همزبانی است.

 

وی بر بازنگری عملکرد رسانه‌ها در شرایط فعلی کشور هم تاکید کرد و گفت: خبرنگاران و صاحبان رسانه‌ها باید خدمات انجام شده در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از جمله آبرسانی، برق‌رسانی، بهره‌مندی از نعمت تلفن،‌جاده و ... را در دورترین نقاط کشور به مردم اطلاع‌رسانی کنند تا امید به جامعه تزریق شود.

 

وی خطاب به مدیران رسانه‌های خراسان جنوبی گفت: مطالبه گری، تبیین واقعیت ها و احصای مشکلات و چالش ها را داشته باشید و اذهان مسئولان را به سمت مشکلات و چالش ها معطوف کنید.

 

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی در ادامه با اشاره به اینکه در آستانه هفته بسیج قرار داریم،‌ گفت: بسیج یکی از برکات و پدیده شگفت انگیز انقلاب است که امروز به یک الگوی جهانی برای آزادیخواهان تبدیل شده است و در مقابل استکبار به دنبال تخریب این تشکیلات مردمی است.

 

وی حرکت به سمت پیشرفت و توسعه را از جمله اهداف بسیجیان برای ساختن ایران قوی اعلام کرد و گفت: بسیج در ۸ دفاع مقدس، بیشترین شهدا را تقدیم کشور کرده است.

 

به گفته سردار مهدوی، در ناامنی‌های اجتماعی، بسیج برای امنیت مردم سینه سپر کرده است و در نقاط دورافتاده و مرزی کشور که کمتر دستگاه دولتی حاضر به انجام خدمت می‌شود،‌ اقدامات زیرساختی انجام داده است و در حوزه تلفیق علم و صنعت و توجه به نخبگان، موفق عمل کرده است.

 

گفتنی است، ‌در این جلسه مدیران رسانه‌های مختلف خراسان جنوبی به بیان نظرات و مطالبات خود پرداختند.

 

 

 

کد خبر 1229718

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha