یادواره سرداران، فرماندهان و ۵۵۰ شهید والامقام صومعه‌سرا برگزار می‌شود

صفاتی گفت: یادواره سرداران، فرماندهان و ۵۵۰ شهید والامقام شهرستان، شهدای مدافع حرم و شهدای گمنام در گوراب زرمیخ برگزار می‌شود.

«مهدی صفاتی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: اقتدار و امنیت امروز کشور حاصل رشادتها و ایثار شهدا است.

 

فرماندار صومعه‌سرا با بیان اینکه شهدا مظهر عزت و اقتدار ایران اسلامی هستند افزود: همه ما مدیون تک تک شهدا هستیم که از جان خود گذشتند تا امروز ما در امنیت و آرامش زندگی کنیم.

 

وی با بیان اینکه برگزاری یادواره شهدا اقدامی ارزشمند در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است گفت: دشمن امروز باورهای دینی را نشانه گرفته است.

 

صفاتی بر ضرورت نشر فرهنگ ایثار و شهادت در نسل جوان تاکید و تصریح کرد: برگزاری یادواره‌ها اقدامی اثرگذار در راستای هجمه های دشمن است.

 

نماینده عالی دولت در شهرستان صومعه سرا به برگزاری یادواره سرداران، فرماندهان و 550 شهید والامقام شهرستان، شهدای مدافع حرم و شهدای گمنام در روز پنج‌شنبه(19 آبان)  در گلزار شهدای گوراب زرمیخ اشاره و خاطرنشان کرد: سخنران این مراسم سردار سرتیپ پاسدار «علی فدوی» جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران است.

 

کد خبر 1229822

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha