رعایت استانداردهای لازم در ساخت پروژه های دولتی یک الزام است

بهرام نیا با بیان اینکه مهم ترین الزام در ساخت و ساز ها رعایت استاندارد های لازم در تمامی پروژه ها است، گفت: نهادینه شدن موضوع استاندارد به عنوان یک فرهنگ در جامعه بسیار ضرورت دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، استاندار ایلام، صبح امروز(۱۶ آبان) در نشست شورای فنی استان، اظهار کرد: واحد های آموزشی و خدماتی نظیر مدرسه، کاربری های تجاری، مسجد به ازای ساخت هر ۲۰۰ واحد مسکونی باید ایجاد شود.
 

«حسن بهرام نیا» یادآور شد: قبل از تکمیل مجتمع های مسکونی بیش از ۲۰۰ واحدی در هر منطقه، باید جاده دسترسی هم ایجاد و دستگاه های خدمات رسان نظیر آبفا، شرکت توزیع نیروی برق، مخابرات و اداره گاز خدمت دهند.
 

وی با بیان اینکه میزان پیشرفت  مصوبات این نشست در نشست بعدی باید ارایه شود، گفت: عدم رعایت استانداردها از هیچ دستگاهی پذیرفتنی نیست، مصالح به کار رفته در تمامی پروژه باید دارای استاندارد لازم باشد و در ساخت و سازها رعایت ملاحضات فنی نیز ضرورت دارد.
 

 بهرام نیا با قدردانی از مدیریت نظام فنی و اجرایی سازمان مدیریت و برنامه استان به دلیل دغدغه مندی و نظارت دقیق بر پروژه ها، افزود: این دغدغه مندی و جدیت در نظارت بسیار قابل تقدیر است.
 

استاندار ایلام مهم ترین الزام در ساخت و ساز ها را رعایت استاندارد های لازم در تمامی پروژه دانست و گفت:  ملاک کار ما در راهسازی رعایت دستورالعمل ها، آیین نامه های ابلاغی و رعایت استاندارد ها است که باید همواره مدنظر باشد.
 

وی با تاکید بر اینکه در پروژه های مسکن ملی باید زمینی برای فضای سبز دیده شود، افزود: نهادینه شدن  موضوع استاندارد به عنوان یک فرهنگ در جامعه بسیار ضرورت دارد.
 

بهرام نیا  در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وجود نخاله های ساختمانی در حاشیه شهر ایلام و دیگر شهرهای استان، گفت: وجود این نخاله های ساختمانی در حاشیه شهرها پذیرفتنی نیست و در این راستا دستگاه های متولی ورود کنند و نظارت دقیق داشته باشند.

 

کد خبر 1230099

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha