وحدت و انسجام رمز موفقیت در برابر توطئه های دشمنان است

سردار عرب پور با بیان اینکه مردم دهلران با همه گویش های آن، مرزبان و مرزدار هستند، گفت: برگزاری یادواره های شهدا نقش مهمی در اسنجام و اتحاد مردم جامعه در برابر توطئه های دشمنان نظام و ملت دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، جانشین قرارگاه سید الشهدا(ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی،در آئین گرامیداشت عملیات محرم در دهلران، اظهار کرد: در عملیات محرم رزمندگان اسلام به همه اهداف از پیش تعیین شده دست پیدا کردند.

 

«اصغر عرب پور» تصریح کرد: ما در عملیات رمضان به اهداف مد نظر رسیدیم ولی نتوانستیم منطقه را حفظ کنیم چون دشمن از برتری هوایی و زرهی و نیرویی برخوردار بود.

 

وی با اشاره به اینکه بعد از آن عملیات محرم طراحی شد، افزود: در عملیات محرم با استفاده از اصل غافلگیری عملیات انجام گردید ولی دشمن متوجه شد اما به دلیل بارندگی دشمن خیال نمی کرد عملیات انجام گیرد لذا دشمن غافلگیر شد و به همه اهداف رسیدیم.

 

جانشین قرارگاه سید الشهدا(ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران hظهار داشت: در عملیات محرم در ارتفاعاتی قرار گرفتیم که دشمن مغلوب ما شد و تردد برای شهرستان دهلران فراهم شد و با شکست دشمن و پیروزی کامل در این عملیات غرور آفرین، تعداد زیادی اسیر و تجهیزات و تسلیحات از دشمن گرفته شد.

 

سردار عربپور با اشاره به اینکه توطئه های دشمن ادامه دارد، گفت: مردم دهلران با همه گویش های آن، مرزبان و مرزدار هستند و ایران اسلامی با وحدت در مقابل دشمن ایستاده و می ایستد و این روحیه وحدت و مقابله با دشمن ادامه دارد.

 

وی گفت: در مقابل دشمنی هستیم که دین و کشور ما را هدف گرفته , برای گرفتن منابع ما، دین ما در مقابل اوست و کشور ما به هیچ کشوری وابستگی ندارد و بر اساس نه شرقی و نه غربی بنا شده و تکیه نظام هم بر مردم است و این مردم در صحنه های مختلف دفاع از انقلاب و ارزش ها و ولایت فقیه ثابت کرده اند.

 

جانشین قرارگاه سید الشهدا(ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران یادآور شد:دشمن دنبال این است که ما را در ادامه مسیر سست کند و یا ذائقه ما را تغییر دهد و اینگونه یادواره ها که مردم با شور و شوق در آن شرکت کنند به نوعی باعث یاس دشمن و تقویت روحیه ایثار و شهادت طلبی می شود و دشمن این را می بیند که مردم خسته نشده اند و از مسیر الهی خود دست بردار نیستند و دشمن پیام ملت را گرفته است.

 

ویبر ضرورت تبیین اهداف و دستاوردهای انقلاب برای نسل جوان هم تاکید و خاطرشنان کرد: باید در موضوعات مختلف به جهاد تبیین توجه کرد و این فرمایش رهبرمعظم انقلاب را در جامعه جامه عمل بپوشانیم تا دشمن نتواند جوانان ما را اغفال کند.

کد خبر 1230135

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha