صدور کارت ملی هوشمند برای بیش از ۴۳۴ هزار نفر در ایلام

خسروی با اشاره به صدور کارت ملی هوشمند برای بیش از ۴۳۴ هزار نفر در ایلام، گفت: تا کنون ۵۱۱ هزار و ۷۰۸ فقره شناسنامه مکانیزه در استان صادر شده است که این میزان برابر ۸۳ درصد جمعیت استان ایلام است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، مدیرکل ثبت احوال استان ایلام در نشست ستاد وقایع حیاتی استان ایلام اظهار کرد: در هفت ماهه سال گذشته ۴۵۳۳ مورد ولادت در استان ثبت شده که این میزان در مدت مشابه سال جاری ۴۳۷۵ نفر با سه و نیم درصد کاهش بوده است.

 

«نجم الدین خسروی» ابراز کرد: در هفت ماهه سال جاری ۳۱۱۹ ولادت در شهرها و ۱۲۵۶ ولادت در روستاهای استان روی داده است و همچنین در همین مدت ۱۵۵۹ مورد فوت در سطح استان ثبت شده است.

 

وی با بیان اینکه کل واقعه ازدواج در هفت ماهه سال جاری ۲۲۳۸ مورد بوده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل سه و نیم کاهش نشان می دهد، گفت: همچنین در همین مدت ۵۹۶ مورد واقعه طلاق به ثبت رسیده است.

 

مدیرکل ثبت احوال استان ایلام با اشاره به صدور انواع شناسنامه های مکانیزه رایانه ای شامل نوزاد، بزرگسال و المثنی، یادآور شد:  تا کنون ۵۱۱ هزار و ۷۰۸ فقره شناسنامه مکانیزه در استان صادر شده است که این میزان برابر ۸۳ درصد جمعیت استان ایلام است.

 

خسروی  با اشاره به اینکه تا پایان سال ۱۴۰۰ حدود ۳۰۷ هزار و ۱۳۵ فقره شناسنامه برای جمعیت واجد شرایط بالای ۱۵ سال سن تعویض و به مکانیزه تبدیل شده است، افزود: در خصوص پرونده های اشخاص فاقد شناسنامه و معاودین خارجی در استان تا کنون ۲ هزار و ۹۳۰ پرونده تعین تکلیف و برای صدور شناسنامه اقدام و ۱۶۱ پرونده نیز در دست اقدام است.

 

وی با بیان اینکه جمعیت واحد شرایط برای صدور کارت ملی هوشمند در استان ایلام ۴۶۷ هزار و ۹۵۵ نفر افراد بالای ۱۵ سال است، ابراز کرد: از سال ۱۳۹۱ تا ۱۴۰۰ برای ۴۵۸ هزار و ۴۲ نفر برای دریافت کارت ملی هوشمند ثبت نام کرده و ۹ هزار و ۹۱۳ نفر نیز هیچ گونه اقدامی برای ثبت نام انجام نداده اند.

 

مدیرکل ثبت احوال استان ایلام  با بیان اینکه تا کنون برای ۴۳۴ هزار و ۸۴۲ نفر کارت ملی هوشمند در استان صادر شده است، افزود: در حال حاضر نیز۲۳ هزار و ۲۰۰ نفر در صف انتظار صدور کارت ملی هوشمند قرار دارند.

 

 

 

 

کد خبر 1230198

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha