«راهیان پیشرفت» گامی در جهت جهاد تبیین  و بیان دستاوردها و موفقیت های ارگان ها است

زبرجدی مشفق با اشاره به اهمیت تبیین دستاوردها و موفقیت‌های هر مجموعه گفت: بیان دستاوردها و موفقیت های ارگان ها ، مصداق بارز مقابله با جنگ رسانه‌ای دشمن با هدف سیاه‌نمایی و ایجاد ناامیدی در کشور و گامی در جهت جهاد تبیین است.

 

«علی زبرجدی مشفق» در گفت و گو با خبرنگار شبستان از استان همدان با بیان اینکه یکی از مباحث مورد پسند جوانان و نوجوانان روایت همراه با اقداماتی خلاقانه است، گفت: برای روایت، اقداماتی مانند سخنرانی انجام می‌شد، اما حضور فیزیکی کمک بیشتری به این موضوع می‌کرد و در این راستا اردوهای راهیان پیشرفت را به‌صورت کشوری آغاز شده است.

 

مسئول دارالقرآن شرکت گاز استان همدان با اشاره به اهمیت تبیین دستاوردها و موفقیت‌های هر مجموعه، آن را مصداق بارز مقابله با جنگ رسانه‌ای دشمن با هدف سیاه‌نمایی و ایجاد ناامیدی در کشور عنوان کرد و افزود: در همین راستا طرح «راهیان پیشرفت» در شرکت ملی گاز استان با هدف آشنایی اهالی رسانه، دانش‌آموزان، جوانان، دانشجویان و تشکل‌های مردم نهاد اجرا می‌شود.

 

وی با اشاره به تلاش مجموعه به منظور دسترسی ایمن و مستمر مردم به انرژی پاک گفت: حضور در صحنه انجام کار و آشنایی نزدیک با اقدامات مجموعه می‌تواند در ارائه تصویر درست به مخاطب و کسب اطلاعات عینی‌ نسبت به فعالیت‌ها و دستاوردها نقش موثری ایفا کند.

 

زبرجدی مشفق ادامه داد: زمانی که دانش‌آموزان و دانشجویان با چنین موفقیت‌هایی مواجه می‌شوند به انقلاب اسلامی امیدوار می‌شوند و در ادامه با جدیت و امید به سمت حل مسائل گام برمی‌دارند و در نهایت به‌عنوان دانشجوی کنشگر انقلابی وارد جامعه می‌شوند.

 

مسئول دارالقرآن شرکت گاز استان همدان در ادامه به برگزاری مسابقات قرآنی  ویژه کارکنان این اداره خبر داد و گفت: جهت ارتقاء سواد قرآنی و ترویج مفاهیم و معانی  هدایت بخش قرآن کریم مسابقات قرآنی هر ساله برای کارکنان و خانواده های آنان برگزار می شود.

 

زبرجدی اظهار داشت: مسابقات قرآن کریم امسال با حضور ۲۷۶ نفر از پرسنل و خانواده های آنان برگزار شد.

 

 

کد خبر 1230306

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha