۶۰۰ مدرسه «امین» در فارس پایگاه خوبی برای نشر مفاهیم اهل بیت (ع) است

حجت الاسلام محمودی گفت: حوزه های علمیه استان همکاری وسیعی با آموزش و پروش داشته و ۶۰۰ مدرسه «امین» در فارس داریم که پایگاه خوبی برای نشر مفاهیم اهل بیت (ع) است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، حجت الاسلام عبدالرضا محمودی، امروز چهارشنبه (18 آبان) در جلسه مدیران و مسئولان فرهنگی استان با حجت الاسلام قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور که در نهاد نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز برگزار شد، گفت: شورای فرهنگ عمومی فارس به ریاست نماینده ولی فقیه در فارس،  گام های موثر فرهنگی برداشته است.

مدیر حوزه های علمیه فارس افزود: راه اندازی کارگروه فرهنگی با همکاری حوزه های علمی خواهران و برادران از اقدامات مطلوب فرهنگی در استان فارس است.

وی اضافه کرد: حوزه های علمیه استان همکاری وسیعی با آموزش و پروش داشته و ۶۰۰ مدرسه «امین» در فارس داریم که پایگاه خوبی برای نشر مفاهیم اهل بیت (ع) است.

حجت الاسلام محمودی با اشاره به اینکه وارد عرصه جدیدی شده ایم بیان کرد: دشمنان از جنگ سرد ناامید شده و در عرصه دانش و بینش و کنشگری مخاطبان وارد شده اند و با توجه به روشنگری در جنگ ترکیبی با سلاح جهاد تبین که مورد تاکید مقام معظم رهبری (مدظلله العالی) است باید با دارایی های خود با جنگ ترکیبی دشمن مقابله کنیم.

وی ادامه داد: دشمن با ابر سلاح فضای مجازی وارد شده و ما هم با همین تناسب باید وارد شده و عمل کنیم و فناوری ارتباطات امروز مهم است و اتاق های عملیاتی باید در عرصه فضای مجازی به راه بیندازیم  و در برابر دشمن که امید را از جامعه جوان ما گرفته با بهره گیری از فضای مجازی به امیدآفرینی بپردازیم.

حجت الاسلام محمودی تصریح کرد: دانشگاه و حوزه را باید تقویت کنیم و با طرح های جدید جوانان را جذب کنیم و در فارس شاهد پیشرفت در این حوزه باشیم تا از ظرفیت های جوانان استفاده شود.

کد خبر 1230699

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha