اجرای طرح ملی پالایش کتاب در سطح ۲۵ باب از کتابخانه های کانون های مساجد ایلام

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام از اجرای طرح ملی پالایش کتاب در سطح ۲۵ باب از کتابخانه های کانون های فرهنگی و هنری این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام،  حجت الاسلام « علی چراغی پور»  در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: طرح ملی پالایش کتاب که به همت ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور در سطح کتابخانه های کانون های مساجد در حال اجرا است در استان ایلام در سطح 25 باب از کتابخانه های کانون های مساجد اجرا  می گردد.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام افزود: در راستای اجرای این طرح کلیه کتاب های فرسوده و قدیمی از کتابخانه های مساجد جمع آوری و کتاب های جدید جایگزین می شود


وی با بیان اینکه  اجرای این طرح از سوی ستاد کانون ها ی فرهنگی و هنری مساجد می تواند نقش مهمی در تقویت کتابخانه های مساجد و رفع نیاز قشر جوان و نوجوان در مساجد ایفا نماید، تصریح کرد: امروزه کتابخانه های مساجد پذیرای قشر عظیمی از جوانان و نوجوانان است که نیازمند افزایش آگاهی و رفع مسائل و شبهات دینی هستند.


حجت الاسلام چراغی پور یادآور شد: در جریان برگزاری نشست هفته کتاب در محل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام نیز مقرر شد این طرح با حمایت های فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و اهداء ۵ هزار جلد کتاب  به کتابخانه های مساجد  استان اجرا گردد.


وی در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۸۶ باب کتاب مخزن دار و ۲۲۱ باب کتابخانه باز در سطح کانون های مساجد استان ایلام فعالیت دارند که نیاز مند تجهیزات نرم افزاری  و سخت افزاری هستند.

کد خبر 1230720

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha