اقامه نماز ابزار مهم فرهنگی برای رفع مشکلات است

عبدی با تاکید بر لزوم تقویت برنامه های فرهنگی اقامه نماز، گفت:‌ بسیاری از مشکلاتی که الان در جامعه دچار آن شده ایم بوسیله نماز رفع خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اردبیل به نقل از روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان اردبیل، جلسه شورای اقامه نماز شهرستان مرزی پارس آباد با حضور مدیر ستاد اقامه نماز استان، فرماندار و سایر اعضاء در سالن فرمانداری این شهر برگزار شد.

 

در این جلسه، «الله شکر عبدی» ضمن سپاس از اهتمام  فرماندار شهرستان در امر اقامه نماز، گفت:تشکیل منظم و مستمر جلسات شورای اقامه نماز به منظور شناسایی موانع و مشکلات اقامه نماز در منطقه ضروری است.

 

مدیر ستاد اقامه نماز استان اردبیل با اشاره به موقعیت منطقه و قرار گرفتن شهرستان پارس آباد در نقطه صفر مرزی و همسایگی با جمهوری آذربایجان، تصریح کرد: سعی و تلاش دشمنان جمهوری اسلامی بر این است که نوجوانان و جوانان ما را با فرهنگ غرب مانوس کنند و از لحاظ فرهنگی در فکر و ذهن نسل نو نفوذ نمایند و در این میان نقش نهادهای فرهنگی و تربیتی به ویژه خانواده و آموزش و پرورش حیاتی می باشد.

 

این مقام مسئول در ادامه با اشاره به این نکته که آموزش و پرورش یکی از محوری ترین دستگاه های در زمینه اقامه نماز است، یادآور شد: بسیاری از مشکلاتی که الان جامعه ما دچار آن شده است با تقویت برنامه های فرهنگی اقامه نماز قابل رفع است.

 

وی افزود: همه مدیران و مسئولان ادارات در شهرستان، آموزش و پرورش را در زمینه اجرای برنامه های فرهنگی و آموزشی نماز در سطح مدارس مورد حمایت و یاری قرار دهند.

 

عبدی در ادامه با اشاره به برگزاری جشنواره علمی پژوهشی، فرهنگی ادبی و هنری فجر تا فجر در سراسر کشور، همکاری جدی تمامی ادارات و مسئولین شهرستان در اجرای شایسته این جشنواره را درخواست نمود و بر ضرورت انجام تبلیغات گسترده محیطی نماز در سطح شهر تاکید کرد.

 

در ادامه این جلسه، «جابر جهان‌بین» با اشاره به این نکته که هدف دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی مخالفت با نماز، قرآن، احکام اسلام ‌و از بین بردن حجاب و عفاف است، اظهار داشت:‌ باید در زمینه تبلیغ و ترویج دین و آموزه های اسلامی تلاش بیشتری از خود نشان دهیم.

 

فرماندار شهرستان پارس آباد با اشاره به آیه ۴۵ سوره عنکبوت، عنوان کرد: نماز سد محکمی در مقابل دسیسه و توطئه های دشمنان نظام اسلامی است و بسیاری از مشکلات اخلاقی،‌اجتماعی و اقتصادی در جامعه با برپایی نماز حل خواهد شد

 

در پایان جلسه حکم ریاست شورای اقامه نماز شهرستان با امضای استاندار توسط مدیر ستاد اقامه نماز استان به فرماندار تقدیم شد.

 

کد خبر 1230809

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha