حل مشکلات درگرو تقویت تولید داخل است

سراج با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی قدمی از مواضع اصولی خود عقب نشینی نخواهد کرد، گفت: گرانی و تورم را قبول داریم و همه این فشارها را دشمن به ایران اسلامی وارد می کند و برای حل این مشکلات باید تولید داخل را تقویت کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، ناصر سراج امروز (۱۹ آبان) در شورای اداری شهرستان بشرویه اظهار داشت: از اولین روز انقلاب فتنه گران و اغتشاشگران مشکلاتی را به وجود آورده‌اند و‌ ما در اولین روزهای انقلاب با وجود نداشتن سپاه، بسیج، وزارت اطلاعات و فراجا همه این منافقین و اغتشاشات را کنترل کرده ایم.

 

معاون سیاسی رئیس قوه قضائیه در ادامه بیان کرد: امروز به لطف خداوند، ایران اسلامی از قوی ترین نیروهای سپاه، بسیج، وزارت اطلاعات و فراجا برخوردار است و قطعا منافقین در اجرای نقشه های خود و اغتشاشات اخیر شکست می خورند.

 

سراج با بیان اینکه لحن رسانه های خارجی در اغتشاشات اخیر تغییر کرده است، گفت: در این اغتشاشات دشمن سرمایه گذاری جدی کرده بود و قطعا آخرین برنامه‌ او هم نخواهد بود و رسانه های معاند بسیار تلاش کرده و بعضی از رسانه های داخلی نیز عمله آن ها بوده و هستند.

 

وی در ادامه تاکید داشت: نظام جمهوری اسلامی قدمی از مواضع اصولی خود عقب نشینی نخواهد کرد و در جنگ هشت ساله ایران با ۳۵ کشور مقابله کرد و از اقشار مختلف مردم در دفاع مقدس حضور یافتند و نگذاشتند یک وجب از ایران اسلامی جدا شود.

 

معاون سیاسی رئیس قوه قضاییه با تاکید بر اینکه کار دشمن ایجاد نارضایتی و ناامنی بین مردم است، افزود: دشمن برای نابود کردن خانواده ها و عقاید و ارزش های اسلامی مردم ایران هزینه های کلانی را پرداخت کرده است تا از طریق فضای مجازی به اجرای برنامه های خود بپردازد.

 

سراج با اشاره به مشکلات کشور عنوان کرد: همه ما گرانی و تورم را قبول داریم اما این فشارها را دشمن به ایران اسلامی وارد می کند و برای حل آن باید تولید داخل را تقویت کنیم و‌ دولت به دنبال حل مشکلات معیشتی مردم است.

 

وی در پایان با بیان اینکه ۴۳ سال است که ایران اسلامی در شدیدترین تحریم ها به سر می برد، گفت: هشت میلیارد دلار از سرمایه ایران در کره است و قول دادند که پرداخت کنند اما هنوز اجرا نشده است.

 

 

 

 

 

کد خبر 1231109

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha