پزشکی قانونی و شورای حل اختلاف زیرکوه نیازمند ساختمان

غیرتی گفت: نبود ساختمان برای پزشکی قانونی و شورای حل اختلاف نیازمند رسیدگی است و درخواست داریم تا به مشکل وضعیت زمین های ملی شهرستان زیرکوه و شهر حاجی آباد توجه ویژه ای شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، محمدرضا غیرتی امروز(۱۹ آبان) در شورای اداری شهرستان زیرکوه که با حضور معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه برگزار شد، اظهار داشت: شهرستان زیرکوه قطب تولید زرشک و زعفران استان است و دارای ظرفیت های معدنی بسیاری است که نیاز به رونق دارد.

 

فرماندار زیرکوه بیان کرد: مردم شهرستان زیرکوه همیشه برای انقلاب اسلامی سنگ تمام گذاشته اند و در همه برنامه ها در خط مقدم انقلاب بوده اند.

 

وی با اشاره به خشکسالی های اخیر گفت: خشکسالی های پیاپی کشاورزان و دامداران ما را به مشقت انداخته و امروز به شدت دامداری ما تحت تاثیر قرار گرفته است.

 

غیرتی به مشکلات این شهرستان اشاره کرد و افزود: اخذ تسهیلات بانکی به دلیل کمبود اعتبارات و ناتوانی در تامین وثیقه برای وام، وضعیت زمین های ملی شهرستان زیرکوه، تمدید پروانه چرای دام با نرخ قبلی یا بخشیدن هزینه تمدید پروانه از جمله مهم ترین درخواست های مردم زیرکوه است.

 

فرماندار زیرکوه با بیان اینکه رونق بازارچه مرزی یزدان می تواند به توسعه این شهرستان کمک کند، گفت: کمبود آب آشامیدنی، کمبود شدید فضای آموزشی، نبود بیمارستان در شهرستان و عدم آنتن دهی تلفن همراه و پوشش اینترنت از دیگر مشکلات این شهرستان است که نیاز به رسیدگی دارد.

 

وی در پاسان بیان کرد: نبود ساختمان برای پزشکی قانونی و شورای حل اختلاف نیازمند رسیدگی است و درخواست داریم تا به مشکل وضعیت زمین های ملی شهرستان زیرکوه و شهر حاجی آباد توجه ویژه ای شود.

 

 

کد خبر 1231113

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha