قوم و خویش‌ بازی در کارخانه ها ممنوع است

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: نیروی مورد نیاز کارخانه ها از طریق اداره‌ تعاون، کار و رفاه اجتماعی معرفی می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یاسوج، به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کهگیلویه و بویراحمد «سید علی احمدزاده» امروز (۱۹ آبان ماه) در آخرین روز هفته از طریق سامانه سامد پاسخ‌گوی تعدادی از مردم استان کهگیلویه و بویراحمد بود که اغلب در حوزه سرمایه‌گذاری و اشتغال خواستار دریافت تسهیلات و حمایت بودند.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه برخی از متقاضیان خواستار دریافت تسهیلات مشاغل خانگی بودند، افزود: کمیته امداد امام (ره) و اداره‌ تعاون، کار و رفاه اجتماعی تسهیلات اشتغال خانگی در اختیار دارند و کسانی که متقاضی راه‌اندازی مشاغل خانگی هستند می‌توانند به این دستگاه‌ها مراجعه کنند.

 

وی عنوان کرد: افراد خواهان سرمایه‌ گذاری در حوزه‌های مختلف اقتصادی هستند و از ما می‌خواهند علاوه بر حمایت، تسهیلات در اختیار آنها قرار داده شود که این افراد می‌توانند به حوزه اقتصادی و معاون اقتصادی استانداری مراجعه و درخواست خود را ارائه دهند.

 

احمدزاده در پاسخ به درخواستی از روستای دهنوی شهر یاسوج مبنی بر اینکه مدرسه روستا فاقد برق و گاز است، گفت: بلافاصله با مدیران شرکت توزیع نیروی برق و شرکت گاز تماس و موضوع در دستور کار قرار گیرد.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: شرایط جوی و وزش باد شدید موجب خسارت به یکی از زیتون کاران در باشت شده که از شرکت تعاون روستایی خواستیم با توجه به شرایط،  خرید تضمینی زیتون از این کشاورز را در دستور کار قرار داده و ۱۵۰ تن زیتون را خریداری کند.

 

وی در خصوص پذیرش نیرو در کارخانه های تولیدی استان هم گفت: نیروی مورد نیاز کارخانه ها را اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی معرفی می‌کند و هر گونه  قوم و خویش بازی برای جذب نیرو در کارخانه ها ممنوع است.

کد خبر 1231176

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha