باید با برطرف کردن ضعف های درونی به یک کشور مقتدر تبدیل شویم

حجت الاسلام محمودی اصل با اشاره به گلایه مندی مردم از مشکلات اقتصادی، گفت: باید با برطرف کردن ضعف های درونی به یک کشور مقتدر تبدیل شویم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام سید هدایت محمودی اصل ظهر امروز (۲۰ آبان ماه) در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان لنده ضمن توصیه به رعایت تقوای الهی و دوری از گناه و معصیت، اظهار کرد: سرزمین قلب ما باید معطوف از الطاف الهی و دل های ما باید پیوند دهنده با امام زمان(عج) باشد.

 

امام جمعه لنده در ادامه با اشاره به اینکه در این جنگ شناختی و پر آشوب باید بصیرت مندانه رفتار کرد، گفت: ضمن تقدیر از حضور باشکوه ملت ایران اسلامی در راهپیمایی عظیم سیزده آبان، باید مردم این را بدانند که ملت ایران به برکت نظام اسلامی به بهترین شکل ممکن توطئه های دشمنان را خنثی خواهد کرد.

 

وی با بیان اینکه ما به جایی خواهیم رسید که دشمنان ما هرگز نمی توانند فکرش را در سر بپرورانند، افزود: در راهپیمایی ۱۳ آبان امسال ملت ما با وجود نگرانی هایی که از وضعیت اقتصادی دارند، همه به میدان آمده و در صحنه عمل برگ زرین دیگری را در تاریخ ثبت کردند.

 

حجت الاسلام محمودی اصل ادامه داد: مردم ایران به حق از مشکلات اقتصادی در دهه اخیر گلایه مند بوده و بارها از تریبون های نماز جمعه سراسر کشور دغدغه مردم بیان شد.

 

خطیب جمعه لنده ضمن تاکید بر اینکه باید با برطرف کردن ضعف های درونی، به یک کشور مقتدر تبدیل شویم، گفت: امروز نیازمند همدلی و همزبانی برای مبارزه با آمریکایی هستیم که در حال انزوال است.

 

وی خاطرنشان کرد: دشمنان با توجه به قدرت نمایی ایران اسلامی همواره به دنبال تضعیف کشورمان هستند، ولی غافل از اینکه این کشور و نظام اسلامی روز به روز در حال پیشرفت است.

 

حجت الاسلام محمودی اصل در ادامه، سالروز شهادت پدر اقتدار ایران اسلامی سردار «حسن تهرانی مقدم» را یادآور شد و اظهار کرد: شهید طهرانی مقدم کسی بود که خواب دشمن را برای تجاوز به ایران اسلامی آشفته کرد و حماسه بزرگ وی در صنعت موشکی، ایران اسلامی را به بهترین پله های پیشرفت و اقتدار رساند.

 

امام جمعه شهر لنده از تلاش های خوب کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان در تهیه و توزیع ۶٧ سری جهیزیه به زوجین قدردانی کرد و گفت: این مهم در تامین و رفع دغدغه خانواده های نیازمند تاثیر به سزایی دارد.

 

کد خبر 1231297

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha