جمعه ورزشی بچه های مسجد

اعضای کانون فرهنگی و هنری امام حسن مجتبی(ع) تیران با برگزار جمعه ورزشی برای اعضای این مرکز ایجاد شور و نشاط اجتماعی کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، کانون فرهنگی و هنری امام حسن مجتبی(ع) تیران از جمله مراکز عضو ستاد فهما که در عرصه های مختلف دارای شرایط خاص و قابلیت های جوان و نوجوان پسند دارد.  

مجتمع دیجیتال، امکانات ورزشی، تیم های هنری و فرهنگی از جمله شاخصه ها و ظرفیت های این مرکز به حساب می آید.

رویدادهای فرهنگی و ورزشی که در این کانون انجام می شود حائز اهمیت و دارای جذابیت خاصی بوده که توانسته گروه های مختلف را جذب و فرصت هایی را برای پیشرفت اعضا فراهم کند.

رویدادهای ورزشی جذاب

 

برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی از جمله ظرفیت های این کانون به حساب می آید که در ایام سال انجام و توانسته زمینه شور و نشاط اجتماعی را فراهم کند.

جمعه های ورزشی از جمله دیگر رویدادهای ورزشی این مجموعه فرهنگی و هنری محسوب شده که در مقاطع مختلف زمانی با برنامه هایی متنوع مثل تور دوچرخه سواری، ایجاد پایگاه ورزشی در محل بوستان و پارک های شهر و برگزاری مسابقات اجرا می شود.

اعضای کانون فرهنگی و هنری امام حسن مجتبی(ع) تیران با برگزار جمعه ورزشی برای اعضای این مرکز ایجاد شور و نشاط اجتماعی کردند.

به گفته مدیر ورزش و مسابقات کانون فرهنگی و هنری امام حسن مجتبی(ع) این برنامه پس از ثبت نام اعضا انجام و با برگزاری یک تور دوچرخه سواری مسیر سه کیلومتری را طی کردند.

 

«امیررضا مظاهری» معتقد است، با برگزاری مسابقات و رویدادهای ورزشی اعضا کانون شاداب می شوند و همین جذابیت برنامه باعث شده که آنان حضور پر شوری داشته و حتی از خواب صبحگاهی و استراحت خود برای شرکت در این برنامه ها منصرف می شوند.

 

وی خاطرنشان کرد: تنیس روی میز، فوتبال دستی، دوچرخه سواری، پیاده روی، طناب کشی، طناب زنی، پرتاب حلقه و نشانه گیری، دارت و ورزش های توپی از جمله فعالیت های ورزشی این کانون است.

نقش ورزش در جذب به کانون مسجد

 

فعالیت های ورزشی متنوع این کانون یکی از پنجره های موثر در جذب به کانون مسجد بوده و اعضای کانون در رقابت ها، رویدادها و کلاس های آموزشی ورزشی شرکت می کنند.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری امام حسن مجتبی(ع) تیران ورزش را یکی از جنبه های جذب به مسجد بیان کرد و گفت: مسابقات ماهانه یکی از رویدادهای مهم این مرکز است.

«متین سلطانی» توسعه تجهیزات ورزشی را جز برنامه های این مرکز در آینده اعلام کرد و گفت: در حال حاضر امکانات نسبتا خوبی وجود دارد اما نیازمند توسعه زیرساخت ها هستیم.

کد خبر 1231330

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha