ضرورت آسیب شناسی دقیق اتفاقات اخیر

میرزایی با بیان اینکه اغتشاشات اخیر آسیب شناسی شوند گفت : جوانانی که فریب رسانه های معاند را خورده اند فرزندان ما هستند.‌

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، « کیوان میرزایی» امروز ( شنبه، ۲۱آبان ) به همراه جمعی از اساتید دانشگاه استان گیلان که در راستای بررسی حوادث اخیر ایجاد شده در کشور با نماینده ولی فقیه در گیلان در مصلی رشت دیدار و گفتگو کردند اظهار داشت : جامعه دانشگاهی و بسیج اساتید از منظر کاوشگرانه به حوادث نظاره می کند.


رئیس بسیج اساتید گیلان با بیان اینکه انقلاب اسلامی در مقاطع مختلف فراز و فرودهایی را تجربه کرده است گفت: تمام این فراز و فرودها می توانست برای هر کشور دیگری جز جمهوری اسلامی غیر قابل جبران باشد اما ملت ایران با تجربه سنگین ۴۳ ساله همه فتنه ها و آشوب ها را به خوبی پشت سر گذاشت.

وی اذعان کرد: بخشی از حوادث اخیر مربوط به نواقص مدیران و کارگزارانی است که تلقی درستی از نظام اسلامی ندارند و اساتید باید این تلقی غلط را اصلاح کنند.

میرزایی خاطر نشان ساخت: بخشی از افراد که اسیر فتنه ها و جنجال های شبکه های معاند شدند آنها نیز از فرزندان ما هستند، نیاز به کمک دارند و جامعه دانشگاهی خود را مکلف می داند فرزند خود را درک کند و بخش زیادی از این حوادث ما را ملزم می کند که فضای فرزندان خود را درک کنیم.

وی اظهار کرد: بخشی از این حوادث ناشی از رها کردن فرزندانمان است و بخش دیگر مربوط به نواقص مدیران و کارگزارانی است که تلقی درستی از نظام اسلامی ندارند و اساتید باید این تلقی غلط را اصلاح و در راستای جهاد تبیین رفع شبهه کنند.

کد خبر 1231498

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha