جمعی از مدافعان امنیت به ابتکار کانون فرهنگی هنری شهدای شهرک کارشناسان تجلیل شدند

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای شهرک کارشناسان گفت: جمعی از عوامل نیروی انتظامی که موجبات برقراری نظم و امنیت در روزهای اخیر شده است در یک طرح ابتکاری در مسجد امام علی (ع) تجلیل شدند.

حجت الاسلام علی خرم دوست به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: آئین تجلیل از عوامل زحمتکش نیروی انتظامی استان با هدف تکریم از خدمات برقرار کنندگان امنیت، سایش، آرامش به همت کانون فرهنگی هنری شهدای شهرك کارشناسان در مسجد امام علی (ع) برگزار شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای شهرک کارشناسان تصریح کرد: این مراسم با حضور روحانیون، خانواده های معظم شهدا، جمعی اهالی محل، نیروهای انتظامی، نظامی و بسیجیان و فعالان این کانون برگزار شد.

 

وی اعلام داشت: نیروی انتظامی در طی روزهای اخیر با صبر و استقامت در برابر فتنه دشمنان اسلام و انقلاب ایستادگی کردند و مجاهدت آنها در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار خواهد بود.

 

حجت الاسلام خرم دوست یادآور شد: نقشه شوم دشمنان اسلام و انقلاب این بار نیز به سنگ خورد و تدابیر داهیانه مقام معظم رهبری و مسئولان امنیتی و انتظامی این فتنه عظیم را درهم شکست.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای شهرک کارشناسان افزود: جانفشانی جوانان انقلابی در فتنه اخیر نشان داد که هیچ یک از نقشه های شوم دشمنان به نتیجه نخواهد رسید زیرا آنها با تمام توان رسانه ای خود به میدان آمده بودند تا نتیجه های تهاجم فرهنگی خود را برداشت کنند اما دیدند که جنگ نرم آنها هیچ نتیجه نداشت.

 

کد خبر 1231556

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha