مشکلات بیماران کلیوی ایلام در سفر آتی رئیس جمهور پیگیری می شود

حجت الاسلام کریمی تبار با بیان اینکه مشکلات بیماران کلیوی ایلام در سفر آتی رئیس جمهور پیگیری می شود، گفت: باید دغدغه بیماران برای حل مشکلات در بحث دستگاه و فضا پیگیری می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام از مرکز دیالیز شهر ایلام به همراه جمعی از مسئولان و مدیران دانشگاه علوم پزشکی ایلام و انجمن حمایت از بیماران کلیوی ایلام بازدید کرد.

 

حجت الاسلام « الله نور کریمی تبار» در این بازدید با تاکید بر ضرورت توجه به جبران کمبود فضا برای بیماران کلیوی و  تامین دستگاه های دیالیز در استان، اظهار کرد: انجمن بیماران کلیوی در استان به خوبی کار کرده است و خوشبختانه بیماران از وضعیت رسیدگی به آنها رضایت داشتند و این قابل تقدیر است.


امام جمعه ایلام گفت: نیاز است دستگاه های دیالیز در استان افزایش پیدا کند، چرا که بیماران کلیوی نیازمند حمایت‌های مالی مسئولان و خیرین هستند.

 

وی با بیان اینکه مشکلات بیماران دیالیزی در سفر رئیس جمهور باید پیگیری شود، یادآور شد: باید مشکلات جراحی های قلب و چشم در استان حل شود.

 

حجت الاسلام کریمی تبار بیان کرد: خوشبختانه بیماران از وضعیت رسیدگی به آنها رضایت داشتند، قابل تقدیر است اما باید دغدغه بیماران برای حل مشکلات در بحث دستگاه و فضا پیگیری می شود.

 

کد خبر 1231890

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha