لزوم استفاده از ظرفیت قرارگاه های نماز جمعه/جامعه نیازمند «آرامش مومنانه» است

حجت الاسلام شاهبیگی با بیان اینکه جامعه نیازمند «آرامش مومنانه» است، گفت: قرارگاه نماز جمعه یکی از آن مراکز مهمی است که می تواند جواب تلاطم ها و نقشه های دشمن را بدهد و باید از این ظرفیت و گوهر در کنار کارهای هنرمندانه استفاده کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، حجت الاسلام «حامد شاهبیگی» صبح امروز (۲۳ آبان) در دیدار با امام جمعه شهرستان بشرویه اظهار داشت: در بحران هایی همانند اغتشاشات اخیر، ایمان ها، اراده ها و عزم ها مورد هجمه قرار می گیرد.

 

مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان جنوبی در ادامه بیان کرد: دشمن وقتی در جنگ سخت شکست می خورد به دنبال این می رود تا ایمان و باورها و اعتماد و آرامش را متزلزل کند.

 

وی با تاکید بر اینکه جامعه نیازمند آرامش مومنانه است، افزود: باید از طریق هر ابزاری آن طمانینه و ایمان قوی را در جامعه ایجاد کرد چرا که دشمن به دنبال ناامید کردن مردم است و می گویند انتهای انقلاب چیزی وجود ندارد.

 

حجت الاسلام شاهبیگی با اشاره به خصوصیات نماز جمعه گفت: «ذکر» از مهم ترین خصوصیات نماز جمعه است و مقام معظم رهبری بر روی این موضوع بسیار اشاره کرده اند و این ذکر جمعی باعث تزریق آرامش به جامعه می شود.

 

مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان جنوبی عنوان داشت: قرارگاه نماز جمعه یکی از آن مراکز مهمی است که می تواند جواب تلاطم ها و نقشه های دشمن را بدهد و باید از این ظرفیت و گوهر در کنار کارهای هنرمندانه استفاده کنیم.

 

وی با بیان اینکه ذهن نسل جوان ما امروز مورد هدف دشمن قرار دارد، افزود: نمی توان با روش های قدیمی جلوی دشمن ایستادگی کنیم و باید دغدغه ستاد نماز جمعه این باشد که با روش های جدید و به روز، جوانان و نوجوانان را به سمت نماز جمعه جذب کند.

 

حجت الاسلام شاهبیگی بیان کرد: این امانت را به نسل آینده تحویل دهید؛ مسیر روشن است و ضعف و وضعیت دشمن گواه بر این موضوع است.

کد خبر 1232139

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha