تفکر بسیج فرمول حل مشکلات است/ اجرای ۲ هزار برنامه در هفته بسیج

سردار شاکرمی با بیان اینکه امروز تفکر بسیجی عامل فرسودگی و عقب نشینی دشمنان نظام و انقلاب اسلامی شده است، گفت: مسال ۱۴۱ عنوان با ۲ هزار برنامه در طول هفته بسیج در استان ایلام برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام، صبح امروز(۲۴ آبان) در دیدار اعضای ستاد هفته بسیج با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، اظهار کرد: امروز بسیج پیشانی ملت است و به عنوان یک تفکر در مقابل دشمن ایستاده است.

 

سردار جمال شاکرمی با بیان اینکه امروز تفکر بسیجی عامل فرسودگی و عقب نشینی دشمنان نظام و انقلاب اسلامی شده است، ابراز کرد: فرمول حل تمامی مشکلات جامعه، تفکر بسیج است، رویکرد بسیج خدمت به مردم در همه عرصه ها است.

وی با اشاره به اینکه بسیج فرشته نجات مردم در مقابل هر سختی است، گفت: امروز می بینیم که بسیج بر غیرممکن ها غلبه می کند، گفتمان بسیج امروز در بسیاری از کشورها تکثیر یافته است، بسیج در میان سختی ها در کنار مردم است.

 

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام با بیان اینکه امسال ۱۴۱ عنوان با ۲ هزار برنامه در طول هفته بسیج در استان ایلام برگزار می شود، ابراز کرد: تجمع بزرگ بسیجیان، برنامه ورزش همگانی، حضور در نماز جمعه، برگزاری جلسات همه اقشار در همه صنف ها از جمله برنامه های هفته بسیج در استان است.

 

سردرا شاکرمی با اشاره به اینکه ۹ قرارگاه جهاد تبیین در بسیج استان تشکیل شده است. یادآور شد: ۱۲۰ هزار نفر در بین همه اقشار برای حضور در برنامه های جهاد تبیین پیش بینی شده است.

 

وی با اشاره به فعالیت های بسیج در زمینه محرومیت زدایی و آبادانی مناطق محروم استان، خاطرنشان کرد: ۵۰۵ میلیارد برای جهاد آبرسانی در استان اختصاص یافته است و ۱۲۸ روستا از نعمت آب برخوردار می شوند.

کد خبر 1232485

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha