اینترنت پرسرعت به ماژان نرسید

بعد از ۱۶ ماه از انتشار گزارش خبرگزاری شبستان مبنی بر نارضایتی مردم شهر ماژان و روستاهای تابعه آن از عدم دسترسی به اینترنت پرسرعت، فرماندار خوسف بر حل این مشکل تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، شهر ماژان در 36 کیلومتری شهر بیرجند، و از سه دهستان به نام های براکوه، قلعه زری و جلگه ماژان تشکیل شده است و یکی از شهرهای خوسف محسوب می‌شود.

 

خبرگزاری شبستان خراسان جنوبی در تیرماه ۱۴۰۰ در گزارشی «قصه پُرغصه اینترنت در شهر ماژان» به مطالبه مردم این شهر مبنی بر دسترسی به اینترنت پرسرعت پرداخت و حسن آذری نصرآباد مدیرعامل وقت مخابرات منطقه خراسان جنوبی هم قول مساعد داد موضوع از طریق شرکت ارتباطات سیار پیگیری و در برنامه سال جاری (سال گذشته) قرار گیرد و به محض تأمین تجهیزات، سرویس فوق برقرار خواهد شد.

 

اما امروز سه شنبه (۲۴ آبان) فرماندار شهرستان خوسف در دیدار با مدیرعامل مخابرات منطقه خراسان جنوبی بر رفع مشکل اینترنت سرپرعت شهر ماژان و برخی روستاهای تابعه آن مجدد تاکید کرد.

 

محمدعلی ایمانی با بیان اینکه شهرستان خوسف به رینگ سراسری فیبرنوری متصل می‌شود، اظهار کرد: با توجه به پیگیری‌های انجام شده امید است در یک برنامه میان مدت شهرستان خوسف به رینگ سراسری فیبرنوری متصل شود.

 

ایمانی با اشاره به اینکه افزایش پوشش تلفن ثابت در روستاهای شهرستان از دیگر موضوعات کاری مدنظر است، گفت: این مهم قطعا با مساعدت شرکت مخابرات و مشارکت دهیاران و شوراهای اسلامی محقق می‌شود.

 

وی توسعه شبکه تلفن ثابت در محله‌های جدید ماژان، خور و دیگر روستاهای بزرگ را مورد تاکید قرار داد و افزود: حل مشکل اینترنت پر سرعت شهر ماژان، بهسازی و نوسازی تجهیزات، دکل های مخابراتی در علی آباد زارعین، فدشک و پشتیبانی از تلفن ثابت در برخی از روستاهای شهرستان از دیگر مواردی است که باید عملیاتی شود.

 

ایمانی، حل مشکل اینترنت پر سرعت در روستاهای همند، ماهمیران، شل آباد و برخی روستاهای ماژان را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: حل مشکل ارتباطات مخابراتی و اینترنتی در مزار شاه سلیمان علی، شادان و برخی روستاهای همجوار این منطقه از دیگر مواردی است که در یک برنامه زمان بندی شده مشخص دنبال و پیگیری خواهد شد.

 

 

 

 

کد خبر 1232583

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha