شهدا مسیر عزت و سربلندی را به ملت نشان دادند

عسگری گفت: شهدا مسیر عزت و سربلندی را به ملت ایران و همه ملت های آزاده و آزادی خواه نشان دادند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، محمد رضا عسگری امروز سه شنبه (۲۴ آبان) در مراسم گرامیداشت شهید والامقام علی اکبر سلیمانی از شهدای تازه شناسایی شده در روستای جیریاف ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا گفت: جبهه مقاومت  راهبردهای دشمنان و جبهه استکبار را در منطقه شکست داد.

 

جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی با بیان اینکه شهدا مسیر عزت و سربلندی را به ملت ایران و همه ملت های آزاده و آزادی خواه نشان دادند، افزود: شهدا مسیر عزت و سربلندی را به ملت ایران و همه ملت های آزاده و آزادی خواه نشان دادند.

 

وی با بیان اینکه دشمن از اقتدار و پیشرفت ۴۳ ساله انقلاب اسلامی عصبانی است، ادامه داد:دشمنان و در راس آنها جبهه استکبار همواره به دنبال چپاول و غارت کشورهای مستضعف جهان هستند و با حمله به آنها همه منابع این کشور ها را در مسیر بهره برداری خودشان قرار دهند.

 

این مقام مسئول اضافه کرد: هر کسی که جلوی این زورگویی و چپاول ایستادگی کند قطعا دشمنی آنها را خواهد داشت و انقلاب اسلامی که توانسته قدرت پوشالی آمریکا را به چالش بکشاند امروز مورد هجمه و توطئه های همه جانبه جبهه استکبار قرار گرفته است.

 

عسگری به توطئه های همیشگی دشمنان بر علیه ملت مسلمان و انقلابی ایران اشاره کرد و گفت: دشمنان در جنگ اقتصادی با اعمال تحریم های ظالمانه برعلیه ملت ایران وارد عمل شده اند و امروز نیز جنگ فرهنگی مهمترین راهبرد دشمن بر علیه ملت ایران است.

 

جانشین فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به اینکه امروز دشمن با جنگ ترکیبی برای مقابله با انقلاب اسلامی به میدان آمده است، گفت: یک ضلع این جنگ ضربه به معیشت مردم و ضلع دیگر آن جنگ شناختی است.

 

جهاد تبیین باید در همه بخش ها نهادینه شود

 

وی اظهار کرد: دشمن با جنگ شناختی به دنبال ادراک سازی غلط برای جوانان است و می خواهد مسیر جوانان را منحرف سازد، به همین جهت در دانشگاه ها و مدارس ورود می کند و با دروغ پردازی و ترویج یاس و نا امیدی اهداف شوم خود را پیش می برد.

 

این مقام مسئول ضمن تقدیر از هوشیاری و آگاهی ملت همیشه در صحنه و ولایتمدار ایران اسلامی، بیان کرد:دشمنان امروز به دنبال وارونه سازی حقایق هستند، بدین جهت ارزش های اسلامی و سنت های دینی را نشانه گرفته اند که در این راستا جهاد تبیین مهمترین راهکار در برابر توطئه های دشمنان است.

 

عسگری گفت: جهاد تبیین مهمترین راهکار در برابر توطئه های دشمنان است و باید در همه بخش ها نهادینه شود.

 

جانشین فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای تازه تفحص شده گفت:گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا امری ضروری است و همه باید در این مسیر گام برداریم.

 

وی با تأکید بر اینکه  شهدا با عملکرد خود مسیر عزت و سربلندی را به خوبی برای ملت نشان دادند، بیان کرد: در محضر شهیدی هستیم که پس از سال ها به آغوش خانواده و شهر باز می گردد و این شهدا در مکتب اهل بیت(ع) و خصوصا مکتب امام حسین(ع) به خوبی خود را ارتقاء دادند و حماسه ساز شدند.

 

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه شهدا برای اعتلای نظام اسلامی از هیچ تلاشی دریغ نکردند، اظهار کرد: این دلیر مردان با فداکاری هایی که از خود نشان دادند امنیت و اقتدار را برای کشور به ارمغان آوردند و امروز همه داشته هایی که در کشور داریم به برکت خون مقدس شهدا است.

کد خبر 1232597

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha