فعال بودن ۲ مرکز فعال مشاوره ازدواج در لرستان

قیاسیان، از فعال بودن ۲ مرکز فعال مشاوره ازدواج در لرستان خبر داد و گفت: امسال به سه هزار و ۳۷۵ نفر مشاوره ازدواج داده شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لرستان،  آرش قیاسیان، امروز(۲۴آبان)،  در جلسه ستاد ساماندهی جوانان لرستان که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهارداشت: مهم ترین شاخص ارزیابی عملکرد استان‌ها در امور جوانان ، برگزاری ستاد ساماندهی جوانان با حضور مدیران ستادی استان است.

 

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان افزود: اداره کل ورزش و جوانان لرستان از ابتدای امسال تاکنون ۱۳۵ کارگاه‌ توانمندسازی قبل و بعد از ازدواج را در استان برگزار کرده است.

 

قیاسیان از فعال بودن ۲ مرکز فعال مشاوره ازدواج در لرستان خبر داد و گفت: امسال به سه هزار و ۳۷۵ نفر مشاوره ازدواج داده شد.

 

وی یادآور شد: شهرهای پلدختر، کوهدشت و الیگودرز در معرض افزایش نرخ طلاق بوده و به مرحله قرمز رسیده اند.

 

قیاسیان ادامه داد: اداره کل ورزش و جوانان در راستای حمایت از اشتغالزایی و کارآفرینی سمن‌هایی که طرح و ایده دارند از طریق بانک‌های رسالت و صندوق کارآفرینی تسهیلات لازم را پرداخت می کند.

 

وی یادآور شد: ۲۷۰ میلیون تومان برای حمایت از طرح‌ها، برنامه‌های سمن‌ها و اعضای ستاد ساماندهی به استان لرستان تزریق شده است.

 

قیاسیان به نرخ بالای بیکاری در لرستان اشاره کرد و گفت: در این راستا لرستان رتبه سوم در کشور را دارد و نرخ بیکاری جوانان در مناطق شهری ۱.۵ برابر مناطق روستایی و در جامعه زنان این نرخ نیز پیدا است.

کد خبر 1232641

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha