طراحی و نصب ۳۲ یادمان  با تصویر ۹۶ شهید مناطق راوند، طاهرآباد و خزاق کاشان

بخشنده امنیه از طراحی، نصب و اجرای یادمان‌های شهیدان سه ناحیه راوند، طاهرآباد و خزاق در محدوده منطقه پنج شهرداری کاشان خبر داد.

حسن بخشنده امنیه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شمال استان اصفهان گفت: طراحی، نصب و اجرای یادمان‌های شهیدان سه ناحیه راوند، طاهرآباد و خزاق در محدوده منطقه پنج شهرداری کاشان در حال انجام است.

 

شهردار کاشان با اشاره به رویکرد مدیریت شهری در این دوره در زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گفت: متناسب‌سازی سیما و منظر شهری با این فرهنگ والا، یکی از جلوه‌های عینی تکریم و پاسداشت اسوه‌های این طریق است.



بخشنده امنیه در خصوص یادمان شهدای راوند، طاهرآباد و خزاق گفت: این یادمان ها در سه نقطه بلوار قطب راوندی، بلوار شهدای طاهرآباد و بلوار شهدای خزاق جانمایی شده است.

 

شهردار کاشان، با بیان اینکه ۳۲ یادمان شهدا در این سه نقطه نصب و اجرا می‌شود، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه هر یادمان دربردارنده تمثال نورانی سه شهید والامقام است، بنابراین یادمان‌ها در مجموع به تصویر ۹۶ شهید مزین شده است.

 

بخشنده امنیه اعتبار صرف شده برای طراحی، نصب و اجرای این یادمان‌ها را ۱۱ میلیارد ریال ذکر کرد و گفت: این عملیات با تلاش و از محل اعتبارات سازمان سیما، منظر و فضای سبز اجرا شده است.

کد خبر 1232787

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha