دشمن با جنگ ترکیبی و شناختی به میدان آمده است

حجت الاسلام حسینی نسب با بیان اینکه حوادث اخیر نشانگر این است که دشمن با جنگ ترکیبی و جنگ شناختی به میدان آمده، افزود: تحریم های جدید و قطعنامه آژانس بر علیه ایران بخشی از جنگ ترکببی دشمن است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، حجت الاسلام حسینی نسب در خطبه های نماز جمعه با توصیه به تقوای الهی و دوری از گناه و معصیت، پنجاه و ششمین هفته از بحث خانواده را با موضوع حقوق فرزندان ادامه داد و گفت: یکی دیگر از حقوق فرزندان، دو سال شیر دادن به آنهاست.

 

 

امام جمعه سلطانیه با اشاره به مشکل همه ساله عدم پرداخت حقوق کارگران گنبد سلطانیه در زمان مناسب و با بیان اینکه یک سال از حضور وزیر میراث فرهنگی و گردشگری در سلطانیه و وعده او مبنی بر سر و سامان دادن گنبد سلطانیه گذشت اما هیچ کاری در عمل شروع نشده و وزیر بجای توئیت پرانی در حمایت از بی حجابی و انتقاد از امر به معروف و نهی از منکر به وظیفه خود عمل کند، افزود: مسئولان خصوصا اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری در این باره باید یک فکر اساسی کنند تا مشکل کارگران گنبد برای همیشه حل شود.

 


وی با اشاره مسائل و حوادث این روزها در چند شهر کشور و با بیان اینکه جنایت ایذه و اصفهان تکرار جنایت شیراز بود و همه این حوادث هم نقشه دشمن را روشن کرده و هم معلوم شد شعار آنان دروغ است و در طول تاریخ برای هیچ ملتی با کُشت و کشتار، آزادی نیاورده اند، بر حفظ عزت و اقتدار نیروهای امنیت آفرین تاکید کرد و با بیان اینکه هدف دشمن تضعیف پلیس است و مماشات با آشوبگران تا حد آسیب به جان و مال مردم و نیروهای امنیت با قابل قبول نیست، گفت: قوه قضائیه با حکم قاطع و عملی، مماشات با اغتشاشگران را پایان دهد.

 


امام جمعه سلطانیه با بیان اینکه حوادث اخیر نشانگر این است که دشمن با جنگ ترکیبی و جنگ شناختی به میدان آمده، افزود: تحریم های جدید و قطعنامه آژانس بر علیه ایران بخشی از جنگ ترکیبی دشمن است.

 


خطیب جمعه سلطانیه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار دست اندکاران کنگره شهدای استان قم و با بیان اینکه محور اصلی کنگره های شهدا باید یاد و پیام شهیدان باشد، افزود: کنگره و یادواره شهدا مثل مجلس ختم نیست بلکه در مجالس شهدا هم باید یاد شهدا زنده شود و هم پیام شهدا به جامعه منتقل شود.

 


حسینی نسب با بیان اینکه همانطور که شهیدِ دفاع مقدس جان خود را داد تا دشمن خبیث و ظالم نتواند وعده خود یعنی رسیدن به تهران و به ذلت کشیدن ملت را عملی کند و شهیدِ امنیت نیز جان خود را برای امنیت و آسایش مردم فدا می‌کند که این فداکاری‌ها تجسم همه معارف اخلاقی نهفته در شهید و شهادت است، و هر چند شهادت عده ای از امنیت آفرینان و هموطنان، مردم را داغدار و دلها را غمگین می کند اما نشانگر زنده بودن ملت و سربلندی است، افزود: خون شهید جریان ساز است و جامعه را زنده، بیدار و متحد می کند.

 


امام جمعه سلطانیه با گرامیداشت آغاز هفته بسیج، بسیجیان را مظهر انسانهای خداپرستی دانست که با روحیه جهادی و کار جمعی در هر جایی که کشور و مردم نیاز داشته باشند، خدمت می کنند، گفت: امروز خدمت بی منت بسیج در همه عرصه های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و محرومیت زدایی برای همگان آشکار است.

کد خبر 1233300

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha