دشمنان به خاطر ایستادگی بسیجیان  در مقاطع مختلف از آنها کینه به دل دارند

امام جمعه شهرستان پردیس گفت: دشمنان به خاطر ایستادگی بسیجیان در مقاطع مختلف از آنها کینه به دل دارند، بسیجی‌ ارتباط نزدیکی با خداوند داشته و اخلاص دارد و فقط برای رضای خدا خدمت می‌کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرستان های استان تهران، حجت الاسلام سید حسین حسینی امام جمعه شهرستان پردیس در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته این شهرستان برگزار شد، ضمن دعوت نمازگزاران به تقوای الهی و تبریک آغاز هفته بسیج، اظهار کرد: تفکر و عمل و حرکت بسیجی دلیل شکست دشمن و شکست‌ناپذیری جمهوری اسلامی ایران است و هفته بسیج فرصت مناسبی برای قدردانی از بسیجیان عزیزی است که با اخلاص و معنویت و ولایت‌مداری خود، دشمنان را در رسیدن به اهداف شومشان ناامید کرده‌اند.

 

وی گفت: بسیجی‌ ارتباط نزدیکی با خداوند داشته و اخلاص دارد و فقط برای رضای خدا خدمت می‌کند زیرا اگر ارتباط با خداوند نداشته باشد نمی‌تواند در هوای سرد، ساعت‌ها و روزها در خیابان و میادین اصلی شهر جانش را کف دست بگیرد و در مقابل اراذل و اوباشی که با سلاح سرد و گرم، به مال وجان و ناموس مردم حمله می‌کنند بایستد و چه بسا جان خودش را از دست بدهد و به شهادت برسد.

 

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه بسیجیان عزیز به مولای خود سالار شهیدان علیه السلام اقتدا کرده‌اند و برای دین و انقلاب و ولایت جان خود را فدا می‌کنند، ابراز کرد: از همه بسیجیان عزیز شهرستان که با تمام وجود و با اخلاص در کنار نیروهای انتظامی و امنیتی از مردم و آبروی شهرستان دفاع می‌کنند تشکر می‌کنم.

 

امام جمعه پردیس با اشاره به تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب برای حوادث سیستان و بلوچستان، عنوان کرد: دشمنان از حوادثی که در سیستان و بلوچستان رخ داد، سوءاستفاده می‌کردند تا از این طریق به وحدت امت اسلامی ضربه بزنند، وهابیت کثیف نه به شیعیان و نه به اهل‌سنت هیچ اعتقادی ندارد و همه تلاشش را برای نابودی اسلام به کار بسته است.

 

وی ادامه داد: دشمنان نظام به ویژه آمریکا می‌خواهند ایران را با اغتشاشگران مزدور، بزدل و آدم‌کش که به مغازه، خودرو، بیت‌المال، کودک و مردم رحم نمی‌کند و جلوی کاسبی مردم را در کنار تحریم‌های ظالمانه آمریکا می‌گیرند، تضعیف یا براندازی کنند.

 

حجت الاسلام حسینی اضافه کرد: جواب آنها می‌تواند همین صبر انقلابی مردم و قطع‌کردن دستان پلید دشمنانی که به سمت ایران دراز شده است باشد.

 

امام جمعه پردیس افزود: اول حامی بانوان خدای متعال و پیامبر(ص) و اهل‌بیت (ع) است و خدای متعال در قرآن می‌فرماید: «وَ عاشِرُوهُنَّ بِالْمَعْرُوفِ» ( با نیکی با آنها معاشرت و رفتار بکنید.

 

حجت الاسلام حسینی با اشاره به توطئه های دشمنان ادامه داد: شعار التقاطی و مغالطه‌گرانه «زن، زندگی، آزادی» مصداق بارزی از ترفند شیطانی حق‌گویی و باطل‌طلبی «کَلِمَةُ حَقٍّ یُرَادُ بِهَا بَاطِلٌ» قماش آشوب‌گرانِ اجاره‌ای در فضای مجازی و اغتشاشات خیابانی است.

 

امام جمعه پردیس اضافه کرد: یعنی آنها از این شعار دروغین به دنبال انقلاب جنسی‌ای هستند که در امریکا و کشورهای غربی و غرب زده اجرا شد و زن را به عنوان کالایی اقتصادی که به میزان جاذبه جنسی اش خرید و فروش می‌شود تبدیل کرد.

 

وی تصریح کرد: دشمن با تمام عِده و عُده دارد علیه اسلام و انقلاب اسلامی و ارزش ها ما می‌تازد و با دروغ پردازی، شایعه سازی و شایعه پراکنی به دنبال له کردن ارزش‌های انقلاب است.

 

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه چه کسی باید از اسلام، دین، انقلاب و این ارزش ها دفاع بکند، گفت: آیا فقط باید نظام از کشور دفاع کند و باقی مردم و خواص تماشا کنند و دشمنان جلوی چشمان ما جوان ما را به شهادت رسانده و در مقابل چشمان ما بی حیایی کرده و ما چادر از سر زنان بردارند.

 

امام جمعه پردیس با بیان اینکه اینجا شما باید در مقابل حزب شیطان و یزیدیان زمان بایستید و از مظلومیت و اقتدار انقلاب و ملت دفاع کنید، عنوان کرد: خواص چرا حرف نمی‌زنند و واقعیت را روایت نمی‌کنند.

کد خبر 1233315

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha