توطئه‌های استکبار جهانی برای اعتصاب اجباری بازار با بصیرت مردم شکست خورد

حجت الاسلام مطیعی گفت: توطئه‌های استکبار جهانی برای اعتصاب اجباری بازار با بصیرت و دشمن شناسی کسبه و مردم شکست خورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان؛ حجت الاسلام مرتضی مطیعی در خطبه های نماز جمعه سمنان با ریشه یابی اغتشاشات اخیر در برخی شهر‌های کشورگفت: بازیگر اصلی این صحنه‌ها آمریکا و استکبار جهانی رژیم صهیونیستی و گاو‌های شیرده و مزدوران آن‌ها نظیر سعودی‌ها در منطقه هستند.

 

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با اشاره به اینکه روزهای اخیر شاهد فراخوان های متعدد اغتشاشگران با خط دهی آمریکا، اسرائیل، صهیونیزم جهانی و رسانه های سعودی و انگلیسی و آمریکایی بودیم و با یادآوری فراخوان اخیر معاندان نظام اظهارداشت: به رغم تلاش‌های مزدوران و اغتشاشگران برای اعتصاب اجباری و به تعطیلی کشاندن بازار با ارعاب و تهدید، اما بصیرت مردم و کسبه و ایستادگی آن‌ها جلوی این توطئه را گرفت.

 

وی روشنگری مردم نسبت به این اتفاق‌ها را با جهاد تبیین ضروری دانست و گفت: اما بصیرت آحاد جامعه و همراهی نکردن مردم با اغتشاشگران و آشوبگران مسئله ای است که مایه مباهات رهبر معظم انقلاب و مسئولین نظام است.

 

عدم همراهی کسبه استان سمنان با معاندان

حجت الاسلام مطیعی با تأکید براینکه همراهی نکردن مردم با اغتشاشگران و فریب خوردگان داخلی و دفاع و حمایت از حافظان نظم و امنیت در این وضعیت حائز اهمیت است ادامه داد: بصیرت بازاریان و کسبه متدین استان سمنان باعث شد تا به فراخوان ها و فریب استکبار نه محکمی بگویند و این جای تقدیر و تشکر دارد.

 

وی بیان کرد: علیرغم آن که اغتشاشگران مدعی شعار زن، زندگی، آزادی هستند، اما زندگی مسلمانان و کسب و کار آنان را با خطر مواجه می کنند.

 

امام جمعه سمنان با اشاره به سفر اخیر حجت الاسلام علی اکبر به سیستان و بلوچستان به نمایندگی از رهبر انقلاب جهت ساماندهی به اوضاع ، عنوان کرد: دشمن برای تجزیه جمهوری اسلامی دندان تیز کرده و سرمایه گذاری های زیادی کرده است.

 

وی ایجاد آشوب و اغتشاش در سیستان هم در راستای همین خواست دشمن دانست واظهارامیدواری کرد: به واسطه حضور حجت الاسلام علی اکبری در سیستان و اشراف ایشان به اوضاع، به لطف الهی مسائل حل شود.

 

حجت الاسلام مطیعی با بیان این که رهبر معظم انقلاب در جریان همه اتفاقات و مسائل کشور بوده و برای همه مشکلات چاره اندیشی می کنند، خاطر نشان کرد: مسائل کشور و سیستان و بلوچستان با درایت مسئولین محلی و مطیع امر ولایت بودن حل خواهد شد.

 

جام جهانی فوتبال فرصتی برای حمایت از همه ایرانیان

نماینده ولی فقیه در استان سمنان دسیسه دشمنان برای ضربه زدن به فوتبال ملی را خاطر نشان کرد و گفت: آن‌ها به دنبال این بودند که با همراهی شبکه‌های معاند نظیر اینترنشنال تیم ملی فوتبال از جام جهانی قطر حذف شود، اما تیرشان به سنگ خورد و این اتفاق نیفتاد.

 

وی جام جهانی فوتبال را فرصتی برای حمایت از همه ایرانیان برشمرد و از مردم درخواست کرد: در ایام جام جهانی برای حمایت از بازیکنان فوتبال در عرصه حضور داشته باشند و این شور و نشاط اجتماعی همراه با پیوست فرهنگی را در کنار حفظ حرمت پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران به رخ جهانیان بکشند.

 

حجت الاسلام مطیعی با مطلوب ارزیابی کردن سفر نمایندگان رهبر معظم انقلاب اسلامی به سیستان و بلوچستان گفت: تیم حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری با دیدار‌های متنوع با افراد و اثر گذاران این استان به دنبال رفع مشکلات پیش آمده اخیر در این استان هستند که با درایت رهبر معظم انقلاب اسلامی هر چه زودتر حل و فصل شود.

 

امام جمعه سمنان در آستانه هفته بسیج به جایگاه و اثرگذاری این نهاد در کشور اشاره کرد و گفت: حضور بسیج در صحنه‌های حساس و موقعیت‌های سخت نظام جمهوری اسلامی ایران جایگاه این نهاد را برجسته‌تر از گذشته کرده است و باید با تکیه بر یاد و نام شهدا و ایثارگری‌های دوران دفاع مقدس فرهنگ بسیج را زنده نگه داشت.

 

وی با تأکید براینکه این نهاد خدایی که از یادگاری‌های گرانقدر امام راحل (ره) است، ادامه داد: یکی از نکات برجسته در فعالیت چهار دهه بسیج، حضور در صحنه‌های حساس و بزنگاه‌های نظام اسلامی ایران است که تلاش‌های این نیروی خدایی را برجسته‌تر کرده است وتفکر بسیجی مایه امید بخشی به جامعه است.

 

حجت الاسلام مطیعی با اشاره سخنان رهبر انقلاب به مناسبت برگزاری کنگره شهدای قم؛ اظهار داشت: گرامی داشتن یاد شهدا و رساندن پیام شهدا که همان پیام استقامت، ولایتمداری، شهامت، شجاعت و ایستادگی در مقابل دشمن است از مهمترین مطالبی بود که رهبر معظم انقلاب در سخنان خود بدان اشاره کردند.

 

امام جمعه سمنان با اشاره به سفر اخیر خود به منطقه بیارجمند جهت برسی مطالبات و مشکلات مردم، عنوان کرد: جایگاه نماینده ولی فقیه حلقه وصلی میان مردم و مسئولان است.

 

وی در ادامه بیان کرد: مطالبات و مشکلات مردم در بیارجمند را از نزدیک مشاهده کرده و شنیدیم و این مسائل در حال جمع بندی است تا با توجه و درایت مسئولین شهرستانی و استاندار دلسوز سمنان مشکلات مردم بیارجمند اعم از گاز رسانی و جاده و … حل شود.

 

حجت الاسلام مطیعی با اشاره به برگزاری نمایشگاه منطقه ای صنایع دستی در سمنان اظهارداشت: علیرغم فراخوان های اعتصابی و تحریمی ضدانقلاب، این نمایشگاه با استقبال بسیار خوبی مواجه شد.

کد خبر 1233330

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha