۴۸۶ یادواره شهدا در مدارس شاهد کردستان برگزار می‌شود

مفیدی گفت: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ۴۸۶ یادواره شهدا در مدارس استان کردستان با محوریت مدارس شاهد برگزار می‌شود.

صلاح‌الدین مفیدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان با قرائت وصیت نامه شهید محمدرضا فتح آبادی، توجه به رشادت‌ها و یادآوری ایثارگری شهداء را وظیفه همه دانست و اظهار کرد: اداره امور شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش کردستان از طریق مدارس شاهد و ایثارگران درصدد ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بین نسل‌های انقلاب به عنوان مخاطبان اصلی تعلیم و تربیت است.

 

 

رئیس اداره امور شاهد و ایثارگران کردستان افزود: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، هر ساله مدارس اقدام به برگزاری یادواره‌های شهداء می‌کنند که امسال نیز سعی داریم با محوریت مدارس شاهد، 486 یادواره شهدا را در مدارس کردستان برگزار کنیم.

 

 

وی از تحصیل 15 هزار و 157 دانش‌آموز در مدارس شاهد استان خبر داد و گفت: در سال تحصیلی جاری ثبت نام قطعی 3 هزار و 564 دانش‌آموز در پایه‌های ورودی این مدارس انجام شده است.

 

 

مفیدی افزود: 904 دانش‌آموز جامعه هدف در مدارس شاهد تحصیل می‌کنند بنابراین وظیفه داریم خدمات مختلف آموزشی و پرورشی را در اختیار این دانش آموزان قرار دهیم.

 

 

رئیس اداره امور شاهد و ایثارگران کردستان به کمبود نیرو در مدارس شاهد استان اشاره و خاطر نشان کرد: اهمیت و اختصاصات مدارس شاهد ایجاب می‌کند نسبت به تخصیص  نیروی کامل به مدارس شاهد توجه ویژه‌ای صورت گیرد.

 

 

وی از واحدهای مختلف درخواست کرد در جهت تامین نیروی این مدارس همکاری لازم را داشته باشند.

کد خبر 1233985

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha